Inlägg från: Anonym (Fd rökare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fd rökare)

Äntligen har jag kunnat sluta röka!!! Är i v 30 nu! LÅNGT!!!!

Grattis!!
    Vad skönt att du lyckades!
    Jag har aldrig varit gravid, men försöker bli det och har fått höra det ena och det andra ang. rökning.

När folk tjatade så blev det stört omöjligt att sluta!!!

Men en dag så fick jag bara nog ( har rökt i ca 15 år)
    Funkar skit bra! Har försökt att förtränga begäret, tror att jag har klarat det med, för alla andra gånger så har jag haft fruktansvärda abstinens..

Nu håller jag på med IVF och kanske ökar detta mina chanser att bli gravid ytterligare? Det får tiden utvisa!

Jag KRAMAR alla som har slutat eller försöker, en dag så går det!!!
    KRAM

• Anonym (Fd rökare)

Hej Ts förstar dig helt!!
    Vad bra att du slutat röka!! Bättre sent än aldrig Grattis!!!!

Jag har rökt i 15ar och har nu dom tva sista aren försökt sluta femtielva ggr att tom mina jobbarkompisar började narras med mig jaha nu är det mandag dvs ***** (jag) försöker sluta röka ja sen börjar hon väl att röka igen pa fredag. hahaha
    Ja man kände ju sig som värsta loosern/skämtet jag försökte flera ggr per manad att sluta röka men misslyckades jämt.
    Men NU har jag lyckats jag har inte rökt sen den 1:a November 2006 jag är saaaaa stolt TJIIII fick dom pa jobbet, nu haller alla pa att säga har du rökt nanting än? Nästan som man tror att dom vill att man ska misslyckas.

Ni önskar jag att min sambo ska sluta röka men jag pressar honom inte han maste vilja själv.
    Vi har försökt att fa ett + sen maj 2006 sa jag hoppas att vi lyckas snart.

Lycka till Ts tänk inte att du ALDRIG mer far röka igen, da känns det sa definitivt och svart utan tänk jag far röka när bebben har kommit, pa nyarsafton osv da känns det mindre tufft.
    Kram fran en stolt fd rökare!

• Anonym (Fd rökare)

Oj sag inte att det redan fanns en till fd rökare men vi är ju manga och jag skrev fd Med stort F hehehe ;-D

• Anonym (Fd rökare)

Ts Tack!!
    Kommer att fortsätta att kika in här och jag vet att du kommer klara det!!

• Anonym (Fd rökare)

12dar!!!! Bra bra braaa fortsätt sa!!!
    Jag ger mig själv ungefär 50kr för varje rökfri dag jag gar igenom fram tills jag har passerat 3 manader och har jag klarat mig tills dess sa köper jag mig natt fint jag vill ha. Tycker man förtjänar detta och det blir liiiite liite lättare.
    Sa du far muta dig själv som jag har gjort hehehe
    50*90 ingen dalig present heller...
    Hoppas du har haft en trevlig helg.

• Anonym (Fd rökare)

Halloj halloj hejar vidare!!!!
    När är din bebbe beräknad att kika ut?
    Jag är fortfarande rökfri men nu pa lördag blir det svart ska pa fest, varför ska alla ens vänner röka??
    Tycker man bara ser ciggisar + gravida kvinnor överallt.. haha man ser det man önskar sig mest tydligen!!

Svar på tråden Äntligen har jag kunnat sluta röka!!! Är i v 30 nu! LÅNGT!!!!