Vad tycker Ni om Mama mia?
Hej, jag har precis börjat träffa Jan-Åke Erlandsson. Jag har PCO och det fick jag reda på för några år sedan men nu vill jag och min pojkvän skaffa barn. Så jag fick en tid hos Jan-Åke, först blev jag "livrädd" att ha en manlig gynekolog, men jag gick dit och blev jätte nöjd. Han var väldigt bra, lättsam och fick mig att inte ens tänka tanken att det va jobbigt att ligga där och spreta med benen framför honom.
Jag tog min första pergotime igår kväll efter att jag har gjort VUL, på dag tre tog jag ett blodprov och dag 12-14 ska jag tillbaka och göra ett VUL och sen får vi se om man går gå hem och mysa med killen eller inte.Vist jag fick pergotime utskrivet vid första besöket men tycker inte det är så konstigt då dom har konstaterat att jag har PCO tidigare samt att han tog en titt igen och såg pärlhalsbandet runt äggstockarna.... Jag tycker du gör rätt att ge honom en chans, tror att han själv kommer säga till om han känner att du kan få bättre hjälp av någon annan. Men allt beror på vad du har för "problem".
Lycka till!