• Pinnen81

Vad tycker Ni om Mama mia?

hej hej!
    Första gången som jag skriver här på familjeliv.
    Jag går också hos Dr Erlingson, har gjort det i ca 1,5 år. Jag har bara blivit bra bemött hos Mama Mia under denna tid. tyvärr så har det inte blivit någon bebis ännu men hoppas på en snart :).

• Pinnen81

Hallå på er. Det var längesen jag var inne första gången. Och mycket har hänt sedan dess. Testade mig i torsdags. POSITIVT!! Så jag ska säga det till alla som går hos dr Erlingsson, fortsätt. Jag har varit hos ett antal läkare men aldrig fått så här mycket hjälp.. Ska till honom i nästa vecka o kolla.. Hoppas att det går lika bra för er alla som vill ha smått. Håller tummarna!! Ha det!

• Pinnen81

Mambo77: Hoppas att allt går bra för er.. Jag vet att detta är det dummaste jag kan säga, men försök att koppla bort det..
    Vi försökte med pergotime, men det var inte förrän "vi" jag slutade tänka på det som det gick.

• Pinnen81

Sorry har inte hört av mig... Glädjen gick över snabbt.. Fick missfall för några dagar sedan.. Ska till dr. Erlingson imorrn o kolla... Lycka till alla.. Hoppas ni har bättre tur än mig... KRAAAAAm

• Pinnen81

Ja, har varit hos läkarn, bara att fortsätta som vanligt... Vad ska man göra.. Livet är inte alltid rättvist.. Tack Mambo77

Svar på tråden Vad tycker Ni om Mama mia?