Provera tabletter Någon som vet lite mer än jag??
Får jag fråga er damer: ävenär ni fått Provera-mens, har ni även då fått konstaterade ÄL eller uteblir dom? Nyfiken.
Får jag fråga er damer: ävenär ni fått Provera-mens, har ni även då fått konstaterade ÄL eller uteblir dom? Nyfiken.
chocla: Skälet till att jag frågar, är att jag själv ätit provera, och kom på att jag inte hade någon koll på saken. Efter min senaste kur, mens den 6 oktober, har jag inte haft någon mens alls, och testade neg senast runt..tror det var den 26/11.
"Känner" mig gravid...men man vågar ju inte hoppas på att man testade för tidigt.
Nej, jag har inte ätit fler kurer sen oktober, läkaren tyckre att det räckte. Får gå vidare till starkare doningar, kanske Pergo.
Jag har ätit 4 kurer Provera. Efter kur 1 tog det 3 dagar innan mensen kom ordentligt, ett par dagar kom det bara lite "småbrunt". Kur 2-3 tog det 2 dagar och kur 4 kom mensen på kvällen när jag tagit tabletten på morgonen.
5 dagar försenad låter konstigt eftersom du ätit så många kartor. Du borde nog ringa din gyn. och kolla.
Gravid är du nog inte. Det borde dom nog ha sett! Lycka till gumman.