Saker att onanera med
Brukar knöla ihop ett täcke så den får formen av en penis och sen lägger jag mig på den och gnider.. funkar utmärkt även med kläderna på!
Brukar knöla ihop ett täcke så den får formen av en penis och sen lägger jag mig på den och gnider.. funkar utmärkt även med kläderna på!
Squash eller gurka funkar bra..
Squash lät skönt.. men ganska stort... MÅSTE TESTA!
Oj! Det där med deon lät ju spännande!
Jag brukar ha duschen på klitoris, och en gammal (vanlig) tandbortse i analen, ligger i badkaret och kommer direkt!!
Ibland kommer även en vattentät dildo i fittan också.
Fler tips?? Fun tråd.
Provade en gång med banan i tonåren och papper på. Hahaha, sjukt som fan
Oh! Jestas! Om man hade ett badkar! FLER TIPS?? Liknande som föregående!
att skruva av duschmunstycket och köra med hård stråle är skönt som tusan. jag har inget badkar men ligger på golvet eller står upp.
Provade just eltandborsten... oj det var längesedan jag fick en sådan orgasm. Tack för tipset, detta ska jag göra om många gånger. Att rekomendera med andra ord...
har testat lite olika grejer men måste ändå säga att en "rabbit" är det bästa!!! det tar mig inte ens 5 min... mmmmmmmmm gott
Kille här.. kan med köra med eltandborste.. lägger den på uppe på strängen lägger täcket som stöd o låter det vibrera bara o fantisera vibrerar fram en jätte orgasm till slut oj, vart kåt nu, kanske pröva igen..
Jag brukar ta på mig en blöja och gnida på den. Skönt med det tjocka och plasten...