Inlägg från: Anonym (onanist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onanist)

Saker att onanera med

jag älskar att vara lite kinky är jag onanerar.....först kanske jag går omkring i huset naken ett tag innan....(när inte barnen är hemma) det finns ganska stor risk att nån ser....sen är det rätt härligt att göra det framför en spegel....jag blir jättetänd om jag sitter och har benen brett isär och fantiserar om att nån står framför mig och tittar på när jag leker...

man kan ju använda nästan vad som helst....köp inte shampo efter priset...kolla formen på flaskan , ficklampan, andra flaskor, köksredskap(köp billiga som du kan ha bara till sånt...kolla formen på handtaget), duschslangen osv.....

lät jättekul med den där leken att utmana en kompis...måste  jag göra hihi....

• Anonym (onanist)

måste bara fråga...då disskutionen går i en annan tråd...

tycker ni att det är fel/obehagligt att någon kan onanera och bli kåt av något som ni skrivit??
    både som anonym eller inte...

• Anonym (onanist)

håller med anonym....tycker också att det är ganske upphetsande....det var en anonym som ansåg att det vi skrev i en tråd var för avslöjande och att det var fel..eftersom vi kunde ge fantasier som män skulle runka till......
    so what!!!! onani är härligt......och skadar ingen!!!

• Anonym (onanist)

spiritsinlove: Ja!!! det är ju superbra......tycker jag i alla fall...jag är jämt kåt nu för tiden....

• Anonym (onanist)

håller med om det.....nästan varje dag vill jag hoppa på honom när ha kommer hem....

gillar också att gå omkring med kulor i musen....

Svar på tråden Saker att onanera med