Inlägg från: Anonym (jag oxå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag oxå)

Saker att onanera med

ha ha. vad roligt. funderade på det förut idag om jag skulle starta en sån tråd: typ: vad använder ni för vardagssaker att onanera med.. *skrattar*

jag använder oftast min eltandborste (oral b). Jag har hört att den använder baksidan, men jag använder "borsten" mot klitoris, självklart med lite hud emellan (kan heta klitoriskappan, men jag är ingen gud av kvinnlig anatomi... )
    går hur fort som helst.

• Anonym (jag oxå)

mobiltelefonsvibrationer?? hur funkar det? den vibrerar ju bara ett litet tag ju!! *fnissar*

• Anonym (jag oxå)

står nog på mig med att min kära tandborste är pålitligare..
    såg en annan tråd idag om att man kan göra rent en deo och hälla olja i, så blir det som oralsex om man rollar den fram och tillbaka. har inte hunnit testa ännu. har en alldeles ny deo *irriterad*

• Anonym (jag oxå)

anonym (nyfiken): från början drog jag över en påse eller strumpa eller nåt. Nu kör jag olika borsthuvuden så kan jag ta den naturell. rent krasst så är använda tandborstar bättre, för dom är avtrubbade på trådarna... så jag borstar med en och sen tar jag den till intimändamål och en ny till munnen. typ.

• Anonym (jag oxå)

moisen: ja, har haft något liknande förut. praktiskt.. behöver inte ens ta av brallorna *ler*

• Anonym (jag oxå)

och vi vill ha mera inspiration på vardagssaker att leka med, eller hur TS?

• Anonym (jag oxå)

Men duschen funkar ju förstås. som tidigare nämts. Lyxonani för oss fattiga förortsbor som bor i hyresrätt *fnissar*

• Anonym (jag oxå)

men visst är det konstigt vad man kan komma undan med som tjej? Man kan ju fan onanera lite var som helst utan en kotte fattar det. är dom blinda eller?

• Anonym (jag oxå)

jag och min bästa vän körde en lek för ett tag sen.. vem vågar göra det... och så hade vi ett tema varje vecka typ.. Om du gör det i syrrans bil när hon hämtar ungarna på dagis så gör jag det i bastun på badhuset osv.. Det var jättespännande. Fast orättvist för jag är tjej och han kille. Mycket lättare för mig.

• Anonym (jag oxå)

puffar lite på den här innovativa tråden :)

Svar på tråden Saker att onanera med