• Fialotta 85

Blöder man alltiv vid utomkvedshavandeskap?

före eller efter menar du??

• Fialotta 85

Utomkvedshavandeskap kan vara livs farligt!!!!

Jag harde utom kvedshavande skap och fick åka in akut på sös(södersjukhuset i stockholm)
    Dom sa att jag hade invärtes blödningar i livmorden men bara små sådannna och att jag skulle åka hem och att kroppen skulle ta hand om det själv.

Efter en månad så var jag ivåg utanför stan (på landet) och fick plötsligt super ont kunde inte gå eller prata ...
    Aldrig haft så ont innan och jag har fött 2 barn...

Åkte 220 km/h in till sjukhuset och fick ligga 30 minuter på akuten och vänta sedan körde min pojkvän upp mej pågyn för jag hade såååå ont och orkadei nte vänta på transport personal.

När jag kom upp dit visade det sig att jag höll på att förblöda det hade inte läkt av sig själv och ägg ledaren hade brustit ..
    Det blev en akut operation och dom opererade bort min ägledare så nu har jag bara en kvar....

Tips.
    Prata med fler olika läkare och är det någon som bara säger att kroppen kommer sköta det själv så gåditpå åter besök efter en vecka och kolla graviditets hormonerna och se så att det går åt rätt håll...

Lycka till hoppas att du slipper utstådet jag fick gå igenom pga dålig och trött natt personal...

• Fialotta 85

Sommarvinden:

Dom frågade mej oxå om jag hade ont på någon speciel sida men det hade jag inte det gjorde bara väldigt ont
    Jag hade sommens värk ont till och en början men sen helt plötsligt AJJJJJ..

Om jag vore du skulle jag kolla upp det och jag tror inte att det kostar så mycket vi har ju gratis sjuk vård i sverige det koster väll max 100 kr.

Lycka till men ta det säkraföre det osäkra..

Svar på tråden Blöder man alltiv vid utomkvedshavandeskap?