• Paprikan

Ett steg närmare...

Igår var min blivande ÄD hos läkare och kurator och tog första blodprovet. Det gick väldigt bra och den läkaren sa att donationen skulle bli av direkt efter sommaren!!!! Syrran vill få det gjort snarast, eftersom hon vill ha ett till barn själv snart. Och om vi beslutar oss för att inte korsa så innebär det ju att vi inte behöver vänta mer än ett drygt halvår på första försöket! Underbart! Fast vi vet ju inte om vi kommer köra direkt eller om det blir korsdonation än. Det är många som har åsikter och ingen av oss inblandade vet riktigt vad vi vill. Men det har vi ju tid att tänka igenom

Idag är jag iaf glad!

• Svar på tråden Ett steg närmare...
  • miss maple

Säger grattis!
    Vad underbart för er.
    Håller tummarna

• Fiaflopp

vad SKÖNT vännen!!
    Sätt er däremot och prata och tänk igenom NOGA både ni och din systers familj innan ni bestämmer er för hur ni skall göra...
    Kyss

• MissC

Hej! Grattis, det är så härligt när man kan få ett positivt besked. Lycka till! KRAM

• Future

GRATTIS!!!! Vad roligt! Oj, kan tänka mig att ni vill att det ska vara på gång NU!
    Har själv kontaktat AVA kliniken idag, men de har 8 månaders väntetid, så vi får se.
    Lycka till!

• dallas

GRATTIS!!!!!
    Får man fråga vad korsdonation är??
    kram dallas

• miss maple

Korsdonation är när man byter den egna donatorns ägg mot ägg från en anonym donator.

Svar på tråden Ett steg närmare...