• anne h

Borlängetråden, kapitel 9

Kopierar Critans TS från kapitel 8 rakt av.

Här träffas vi folk från Borlänge med omnejd. Vi har fika-träffar, går på friskis och svettis, går på olika partyn hos varandra eller bara tjattrar i tråden.
     Välkomna hit!

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9
  • critan

anne, jag, du kanske har mindre ont än jag!!!

/critan, på nedgång.
  • Mammatillfem

Nu har vi varit till EMIL två gånger idag - i snöväder 11 på fm med Oliver och Kjell och själv 16.30 med ett till hjärtfyllt ljus som jag tände och tände första en gång till..urdåliga ljus vi köpt,ändå samma som vi brukar men de slocknade direkt,veken tunn som sytråd och nej-gick INTE att lysa-hur vi än försökte-fick ett nytt,lika...meningen är ju att de ljus man köper ska LYSA de timmar (50) som står på -inte 5 (!) minuter,sedan...ingenting.

Till farmor sen - Oliver,jag,min älste son och brorsan för umgänge,kramar och kaffe tillsammans.

Sen ska Oliver duscha,jag läsa tidningen.

• Adeliha

Själv har jag vart ut och testat mina nya stavar som kärleken köpte.Bidde en halvtimme runt sportis.Uppehåll då...
    Sen hem en snabbis till ett kompispar,sen åkte jag och tränade en timme på friskis...
    Nyss duschat och snart ska jag ha sköna söndag.

• anne h
    critan skrev 2007-03-18 18:32:21 följande:
    anne, jag, du kanske har mindre ont än jag!!! /critan, på nedgång.
    nä.. tror du? Har tagit både panodil och zomig, hjälper inte.. härligt med detta.. *hrm*
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • critan

mitt är över, så jag vill inte byta längre!

/critan, på nedgång.
  • FiaLisa75

Adeliha - vad du är hurtig! Jag saknar verkligen friskis i Blge! Har inte varit i Falun än, men det är ju mycket mindre, finns inte alls lika mycket att välja på  + att ni finns ju inte där... Gråter

• Caroline79

Adeliha friskis, hmm nästan glömt bort hur det såg ut där Duktig du är som stretar på. Ska åka och träna framöver, ska bara hitta tid. Som denhär veckan då sambon blir ledig, då är det sena dagar förutom fredag. Så typiskt, och veckan därpå jobbar han em och natt så då är det kört.

Här är det dags för sängen, måste sova om man ska orka med möten och lektioner imorgon.  Känner redan hur migränen börjar, alltid så nuförtiden på söndagskvällen. Vet ju en del av orsaken, stressen inför måndagsmorgonen och hur min ängel i skolan är på för humör, och ALL den hjälp man får av rektor och resursgrupp. Har dessutom ett möte imorgon med mamman, rektor, resursgrupp mm få se om det leder till ngt eller att man bara trampar vidare. Ska sluta klaga nu och stapla i säng.
    Gonatt

Samuel 050719, mitt lilla busfrö
  • Nanna81

Natti natti nu ska ja sova börjar bli ganska så trött.
    vilket tråkit väder det är ute nu regnar det

• Mammatillfem

Ska dricka kaffe med K och äta smörgås till om 30 minuter..kaffesugen - och hungrig! Väntar så vi tar tillsammans.

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9