• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur klär ni er varma om benen (benbeklädnad) då det blir kallt?
  • tahira

Men jag vet ju att det visst kan bli så kallt att man behöver det. Jag bara använder det inte. Och jag bor nästan längst söderut, det är ju inte speciellt representativt..

If you can't be good, be careful
  • Suck och suck

I avsnittet där nakenmannen var med:
    "Filip och Fredrik har hört ryktas om mannen som brukar synas joggandes runt i Stockholm iklädd strumpor, skor och shorts. Han kallas för Tarzan får de veta när de söker efter honom i ett bostadsområde i Fittja. Killarna har en teori om att det är i protest mot det kalla vädret som Domenico Lo Sinno klär av sig och joggar runt halvnaken året runt. Men det visar sig att han har ett slags naturvetenskaplig tes om att huden anpassar sig till temperaturen i luften. Självklart hoppar Filip och Fredrik ur kläderna och joggar runt enligt Domenicos anvisningar? "

• Suck och suck

Jag pickade honom på axeln en gång och frågade varför han gick omkring sådär.
    Jorå, det där med att han "vill demonstrera att huden tål kallt" det stämmer! Det sa han även till mig.

• mirakelmamma

Termobyxor om det är riktigt kallt och jag ska leka med barnen. Ska jag bara gå ut så tar jag nog långkalsonger eller nåt under.

• ThisIsMe

Jag tar oftast på mig långkalsonger om jag bara ska gå nånstanns. Ska jag däremot vara ute länge i snön så blir det termobyxor.

• Suck och suck

Vilka fyra är det som går klädda som nakenmannen då?
    Jag gissar på Gutegirl, Siamesen och Giz kanske?...
    (Vem kan vara den fjärde som "gjort sig vitsig"?...Kanske Bad Sector eller någon. ? )

• gutegirl
    Suck och suck skrev 2006-12-21 22:37:28 följande:
    Vilka fyra är det som går klädda som nakenmannen då? Jag gissar på Gutegirl, Siamesen och Giz kanske?... (Vem kan vara den fjärde som "gjort sig vitsig"?...Kanske Bad Sector eller någon. ? )
    Fan, nu avslöjade du mig!! *klär på mig*
    Geztürkekram!
  • Suck och suck

Mmm vad var det jag sa. Kunde ana det.

• giz den allsmäktige

jajaja avslöjad å allt självklart e jag en av dom
    går inte å dölja ngt för kvasta fast kan ju bero på att hon e medlem i naken klubben oxå

• Suck och suck

Va, nä jag
    Jag är VÄLDIGT påklädd då det blir kallt. Ungefär som Pallas

• Suck och suck

Va, Nu är det sju stycken ! Va fanken??
    (Jag kanske har gissat fel? )

• Suck och suck

Ni är utsedda som Årets höjdare i så fall Snart kommer Fredrik och Filip till er.

• gutegirl
    Suck och suck skrev 2006-12-21 23:36:09 följande:
    Ni är utsedda som Årets höjdare i så fall Snart kommer Fredrik och Filip till er.
    *sätter mig och väntar*
    Geztürkekram!
Svar på tråden Hur klär ni er varma om benen (benbeklädnad) då det blir kallt?