Hjälp! Undersökning vid upprepande missfal?
Jag är 37 år och min man är 40. Vi längtar tillsammans med min älskade man efter barn. Det är så svårt för oss att bli gravida och när jag äntligen är gravid, då slutar allt med missfall. Vi har försökt bli med barn i 5 år. Har under de senaste två-tre åren gått igenom 9 inseminationer, 2 IVFar och 3 MA/MF. Har haft infertilitetsutredning,samt missfallsutredning, som inte visade något fel, bara lite förhöjda värde för TPO antikropar och lite högre prolactin ibland. Har haft hysteroskopy som inte visade någonting fel.
Tyvär, ingen av läkarna som vi har träffat är specielt intereserad av vårt fal.Alla läkare i Sverige som jag har träffat säger att de finns ingenting mer att undersöka, och jag vet inte hur vi ska gå vidare.
Jag hörde att det fanns en läkare i Danmark som undersöker immunsystemet vid upprepande missfall, men han hade stängt sin privata klinik och tar inte privata pacienter, och jag känner inte till någon annan som gör detta.
Vet någon om det finns någon annan läkare som kan hjälpa mig?
Kan man hitta någon läkare som är duktig med upprepande missfall och som kan hjäpa mig med flera undersökningar?
Jag behöver verkligen hjälp med detta! Alla förslag är välkomna.