Adopterad
Hej!
Jag forstar hur du kanner. Jag ar adopterad fran thailand och bor numera har borta.
Har sokt bio familj men inte hittat nagon annu. Jag har ocksa haft en jattebra uppvaxt i Sverige men har precis som du skriver saknat att tillhora nagot.
Har ocksa statt och tittat i spegeln som barn och inte sett nagra fysiska likheter mellan mig och min svenska mamma. Tankte val inte sa mycket pa det just da men har tankt mer pa det sen jag blev vuxen.
Jag vill ocksa vet hur min biofamilj har det. Jag ar inte arg pa dem. De gav mig en fantastisk mojlighet. Jag har fatt ett liv de aldrig hade kunnat ge mig. Jag har fatt ga i bra skola, och har bra utbildning. Sjalvklara saker for oss som mat pa bordet ar inte sjalvklart i alla lander. Har i thailand far oftat inte alla barn ga i skolan, ibland bara sonen i familjen for att de inte har rad.
Skriv garna i gastboken ni som vill och kanner for det och lycka till i ert sokande.
Kram Rin :)
Kikki06:
Om du vill ha hjalp med ditt sokande i thailand hjalper jag dig garna. Jag har sokt ganska lange sjalv och har bra koll pa myndigheter och sokvagar. Maila om du vill och kan :)