• Anonym

    soffan....

    är det någon mer som bara ÄLSKAR att "sitta" i din killes famn och
    ha sex..

    det e så grymt skönt... och man får en sån mysig och bra närhet...

    fast nu börjar magen vara ivägen JOBBIGT! hahaha

  • Svar på tråden soffan....
  • Taffer

    Mja, d ända den é bra till nu é väl snarare att d bara blir där sexet händer, typ.

  • Anonym

    Härligt att rida av killen då han sitter i soffan, o så kan man lätt kyssas och han kommer även åt brösten med sin mun! I love it!

  • Anonym (sådär)

    Jo, det är väl mysigt för att man kan komma nära och han kan suga på brösten.......men jag kan inte komma av det för jag tycker inte att han kommer tillräckligt djupt. Men som för-sex, absolut.

  • Anonym (ja)

    Soffan har blivit ganska "utsliten" sedan barnen kom då vi de senaste sex åren relativt ofta haft ngt barn i vår säng, har flera barn Men även eftersom det ofta är där vi ligger på kvällen och ser på tv och myser och ja då leder det emellanåt till annat än tv tittande
    Soffan är helt klart bra att ha sex i men vilken stälning vi väljer varierar dock ganska mycket även om din är trevlig så varierar vi oss ganska mycket.

  • Anonym (C)

    Vi börjar oftast i soffan, men tyvärr vill sambon alltid förflytta sig till sängen...
    Däremot om vi börjar smeka varandra i köket fortsätter vi,, brukar ha sex samtidigt som man rör i en gryta. Grymt trevligt!!!

  • Smurre

    Jag och min sambo brukar sitta i soffan efter att barnen somnat perfekt att smekas o mysa sen rider hon mig baklänges det bästa är att sedan luta henne över soffbordet knulla henne bakifrån medan hon tittar på tv.

  • Aikido
    Smurre skrev 2016-01-30 14:33:48 följande:
    Jag och min sambo brukar sitta i soffan efter att barnen somnat perfekt att smekas o mysa sen rider hon mig baklänges det bästa är att sedan luta henne över soffbordet knulla henne bakifrån medan hon tittar på tv.
    Ok det där lät ju mysigt fram till de sista fem orden.

    Vad brukar hon titta på? Kulturstudion? 24 Vision?
  • SportKostym
    Anonym skrev 2006-12-10 21:14:59 följande:

    hehe denna kör vi varje dag :) så jävla gött o rida av honom tills han sprutar :) min man bara älskar denna hehe


    Jaså..:) lever tråden?..:)
Svar på tråden soffan....