• DaCiss

jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(

TS: Man märker ju snabbt att du är sjuk och behöver hjälp. Men i ett inlägg lät det nästan som om du försvarade dina skällsord du har på honom? Vad gör det om han på riktigt är fet? Det är väl ännu värre om det stämmer och du retar honom för det? Du säger själv att du blivit mobbad, vad har du mobbats för? Gjorde det allt ok, mobbningen alltså ifall allt de mobbade dig för stämde? Jag själv har blivit mobbad för att vara fet och speciellt om det är sant gör det ju otoligt ont. Så det är ingen ursäkt att kalla honom tjockis för att han verkligen är det.

Och det verkar inte var damp som är största problemet. Vad jag vet gör inte damp att man kallar personer man älskar för elaka saker och dessutom njuter utav det. Mobbare gör på det viset oftast för att dom själva mår dåligt på något vis. Så bara för att det läkare sagt att du bör klara dig själv med din damp så bör du ju söka hjälp för detta andra problem du har. För det är ju något som är allvarligt fel om man mobbar folk och mår bra av det. Inte vet jag hur man går tillväga, men gissar på att det är att gå via vanliga vårdcentralen. Ring dem och kolla, om det inte är rätt plats så hänvisar de säkert dig till den där!

Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(