• Anonym

jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(

jag brukar kalla min kille för taskiga saker ibland tex tjockis, äckelpadda, snuskolle mm mm.
    men nu är de så att han tröttnat på detta och hotar att lämna mig om jag inte slutar.
    .....men jag kan inte!!! de e som ett gift och jag skäms för de för jag mår ju bra när jag retar honom. va ska jag göra????!!!

• Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(
  • Anonym

nej de e klart ja inte menar de!!! ja vet inte varför ja säger så ibland flyger orden bara ur mig. men de sjuka e att ja mår bra när ja ser att han tar åt sig som han gör. men nu ångrar ja mig jag vill inte att han ska lämna mig juuu!!!

• Anonym

men de e väl inte förnedring att kalla nånn äckelpadda vaa??? han skrattar ju åt de ibland elle har gjort men nu e han trött på mig. vad å söka hjälp???? var då???? ja vet inte va man ska gå elle ringa och ja vågar inte göra nått själv. ja känner mig så dum och barnslig men ja ha alltid varit sånn här. snart fyller jag 30 men man kan tro ja är 3 så som jag är mot min kille. vi ha varit tillsammans i snart 4 år o ch jag tycker att om han står ut i fyra årme mig kan han väl stå ut längre kanske hela livet???? vi skulle ju gifta oss o allt men de värka inte bli så nu då för han vill inte gifta sig elle va me nån som är sånn här snälla hjälp!!!

• Anonym

och fresten så stämmer de ja säger ibland. han e ju tjock, nästan fet o stinker som en äckelpadda för han röker sin äckliga pipa jämt. o snuskolle säger ja när han ska hålla på o porra sig typ o gnida sig mot mig. ja tycker de är äckligt!!!!

• Anonym

jaha men tack så mycket för ert stöd då. nu blev jag genast på bättre humör.

• Anonym

nej ja lider inte av tourette. men ja har blivit diagnisicerad med adhd/damp fast de va nu länge sen. senaste ja va på läkarbesök för det sa dom till mig att jag klarar mig på egen hand alltså ja kan ta hand om de vardagliga de va värre när ja va yngre då ja inte ens kunnde sköta toalettbesök o så. så har jag ju min kille sen 4 åro han har ställt upp o hjälpt mej mycket när det varit jobbigt. men vi ha haft en kris nu o mitt betende bli bara värre o värre o de har han ju märkt o så. ja vet inte kanske e de mina gamala diagnioser som spökar igen dom kanske kom tillbaka för att vi haft de jobbigt o så. ja vet inte men jag mår nog ganska dåligt innerst inne o jag vill ju inte va sån här o intre känna så här ja vill inte va elak för jag älska honom så mycket o han mig säger han-. men nu har han tröttnat på mig o ja vet inte va ja ska göra. dö kanske????

• Anonym

och ja förstår att ni inte kan tro att de faktiskt finns mäniskor som har de såhär o som mår så dåligt ja e van vid det kan ja säga. människor utan förståelse o empati för anndra. egentligen e de mer synd om er än om mig!!!!

• Anonym

men jag får ingen terapi!!!! det man kan erbjuda mig är färdighetsträning men ja har ju redan gått på sånnt o de sa jag va klar att ta han om mej själv nu. tror ni det e kul att va såhär elle???? inte så roligt o få en massa på hopp o påståennde att ja ljuger!!! ja vet ni jag önskar de var så att det inte va sant de önskar ja varje dag. men ja e sjuk o de e bara å acepptera för mig som lever me de. men de ei nte så lätt ska ni veta.
    ja skulle alldrig skirivti detta enns ja ångra mig nu o ni behöver inte svara mer. tack i allafall.

• Anonym

de gör inget om de va så du kallade mig de för ja e van som jag sa. ja har blivit moobbad o min kille tror ja kanske ge igen de på honom nu. menn ja vet inte. ja tror ja ska prata me honom när han kommer hemm igen för ja vill inte va sånn här hemsk mot honom.

• Anonym

ja jag e väl konstig du får väl tycka de då ja e ju ett dampbarn o vi e väl knäppa o allt. de e inte alltid min kille luktar illa menn när han gör de säger ja stinkpadda åt honom o vi har skrattat åt det förrut. men nu tar han illa vid sig menn ja kan inte sluta säga så de e som en ovana jag har.
    ja vill gifta mig me honom för vi älskar varanndra o jag vill inte ha nånn annn än honom. han är mitt allt o de e därför ja skriver här för ja ville ju ha tips o hjälp men de känns som om alla bara ha mot mig nu.

• Anonym

junija

menn ja har ju haft kontakt me läkare på vårdcentralt, neuroklinik, öppenvåd och psylke. alla säger att de inte finns annat o erbjuda mig än färdighetsträning som ja redan gått på o är klar med. ja är frisk nog att ta hand om mig själv nu o läkarna ser ljus på min frammtid. att ja hånar min kille ser dom inte så allvar på. de hörtill mina diagnoser säger dom. så va ska ja då göra???

• Anonym

ush jag gråter nu. min kille ringde o sa han skule bli sen idag för han skulle ut me sitt jobb. chania min kille har varit med mig vid många möten me olika läkare men han säger som ja de ger innget. vi fick förslag enn gång på parterapi elle va de heter om de skulle bli värre så de kanske e de dags nu då om min kille inte redan lämnat mig
    ja ursäkta inte mitt sätt me att ja råkar ha damp o adhd ja ville inte äns beretta de först för mäniskor har så mycke fördommar. ja vet att ja har svårt me empati o så de hör liksom till min sjukdom. men ja vill inte va sånn här taskig om min kille inte mår bra. vi har alltid skrattat åt detta här förrut o då såg ingen de som nått problem menn nu är de de. ja har ingen kontakt me mina föräldrar o har ingen vän som förstår de här. därför ja skrev här.

• Anonym

mita nej ja har blivit kallad allt möjligt hela livet o ja vet att de inte e så himla kul.

• Anonym

chania tack de känns litte bättre nu!!! ja ska prata me honom i morggon.

Svar på tråden jag hånar min kille och nu hotar han med att gå!!! :(