Gears of War?
Tja!
Jag tänkte köpa det imorgon och undrar om det är nån mer här FL som ska köpa och spela?
Tja!
Jag tänkte köpa det imorgon och undrar om det är nån mer här FL som ska köpa och spela?
Jag kör oxå Medievil 2: Total war...
Motorsågsbajonetten är en höjdare Snyggt och effektfullt, men kanske lite få banor i multiplayer
Vi sitter o spelar GoW på jobbet.. Underbart spel.. Lite svåra kontroller kanske..
Kontrollen är ju hur bra som helst, men det tar ett tag att komma in i sättet att använda a-knappen rätt.
Finns det ingen som spelar Gears of war online, fast inte via Live Gold. Har tittat lite på XLink Kai Evolution VII men det är ju aldrig någon där som spelar GOW. Saknar någon att spela mot, det hade vart kul att får prova multi player läget också på detta otroligt grymma spel.
Sjukt grymt GOW är. spelar inte det online.
Grymt snygg grafik och effekter. hela upplägget är grymt bra gjort:O)
Hörrudu Fraldas är du med i H3 CoD2? tycker att jag känner igen din sig??
Jag är inte med i ngn squad i cod 2, utan jag bara "frilansar" lol.
Kanske jag ska prova Gow........hur mycket får jag i flerbarnstillägg?????LOL!!!
Nah, spelar inte nå vidare seriöst, mest för att fördriva tid.. Så det är nog nån annan..
riktigt kul spel :) speciellt om man spelar tillsammans med någon
Vart köper ni era spel? Nätet eller i handeln?
Vart på nätet?
För er som handlar spel rekomenderar jag www.prisjakt.nu och sök sedan på spelen. Man tjänar några hundra per spel genom att söka priser. Ex köpte jag PGR3 för 199:- och Pingpong för samma summa. Billigaste pris för Gears Of War verkar vara på elgignatens nätbutik 379:-
hur tar man han på tåget?? minibossen eller va han e
Planet Bob:
Jag har inte Kexbox 360 men köper oftast PC spel på följande siter:
www.webhallen.com
www.tvspeloteket.com/
www.spelbutiken.se
Även CDON kan ha sjyssta priser ibland, tål en titt :)
Jag går in på databutiken i stan och köper dem beg tre veckor efter de släppts för mindre än halva priser. Nu ska jag ner och hämta mitt nya grfkort