• Fiaflopp

SKRIK tråd...håll för öronen!

Ville bara ha någon tråd där vi som väntar och kämpar med äggdonation kan få GAPA så förbannade högt vi bara orkar!

Jag brörjar: FAAAAAAAAAAAANNNNNNNN så less jag är på att vänta vänta vänta vänta vänta och då man väntat klart för ena behandlingen så ska man oroa sig,oroa sig och oroa sig....

VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLL!!!

Håll för öronen i denna tråd Flört

• Svar på tråden SKRIK tråd...håll för öronen!
  • Linisen

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSS Fiafloppis, hör du eller?

JAG HATAR ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA VÄLJA, ÄD ELLER ADOPTION.......F*******************************N. ÄD VERKAR LÄSKIGT TYCKER JAG.......AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGG.

HÖÖÖÖÖÖR NI MIG ELLER?????? Morr och helvete

• Fiaflopp

JAG hör dig vännen,jag lovarFlört

Vad är problemet hos er?

Om det är så att dina ägg är dåliga eller få men att gubben har bra simmare så tycker jag definitivt att ni ska köra på ÄD,det är INTE LÄSKIGT!!!!!

Behöver du fråga något så finns jag...

• Fiaflopp

vrååååååååååååååååååååålllllllllllllllllllllll

• MissC

HALLOOOOOO!

Fiaflopp - GRATTIS! Härligt att höra att din donator blivit godkänt. Ett steg närmare är du ju nu.

JAG HATAR ATT VÄNTA!

KRAM

• C r e d o

Denna väntan ni pratar om, är det för att hitta en donator? Inte så insatt... Skulle gärna ge er ägg allihop, är gravid just nu + att jag måste använda Pergotime för att bli gravid. Ska kolla upp om man kan bli donator ändå eller hur det funkar. Kram på er kämpande människor. Ska aldrig mer klaga över att jag spyr och spyr och spyr dagarna i ända...

• Fiaflopp

JA det är väntan på donator,för mig i alla fall...
    Men nu har jag fått en men det är MÅNGA MÅNGA par som väntar i köerna som är otroligt långa.
    Jag tror inte att man får lämna ägg om man ätiti pergo men det kan ju vara så att du har bra äggkvalitet ändå,så ring HS och fråga dem...

• Linisen

öööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrk

men det är fredag i alla fall:-d

• Fiaflopp

jaaaa och jag får hit mina galna syskonbarn hela helgen så det blir nog livat ;.D

• Ciiaa

vilken häääääääääärliggggg tråd ni har hittat påååååååååååååå!!!!!
    lyccccccckkaaaaa till nuuuuuuu alllllla sommmmmmmm väntaaaaaaaaaar påååå bllllllllliii maaammmmmaa pååååå etttt elllller annnattt sääättt!!!

Svar på tråden SKRIK tråd...håll för öronen!