• Fiaflopp

SKRIK tråd...håll för öronen!

Ville bara ha någon tråd där vi som väntar och kämpar med äggdonation kan få GAPA så förbannade högt vi bara orkar!

Jag brörjar: FAAAAAAAAAAAANNNNNNNN så less jag är på att vänta vänta vänta vänta vänta och då man väntat klart för ena behandlingen så ska man oroa sig,oroa sig och oroa sig....

VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLL!!!

Håll för öronen i denna tråd Flört

• Svar på tråden SKRIK tråd...håll för öronen!
  • Fiaflopp

Håll för dom då vännen nästa gång du kikar in här

VRÅÅÅÅÅÅLAR i dag med!

• Linisen

Jag hatar att inte veta vadjag ska göööööra när det gäller detta!!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Kram på dig fiafloppis

• Fiaflopp

Linisen: JAAAA det känns fördjävligt,vill skrika rakt ut i luften här ibland (läs ofta) men då blir vi väl vräkta på kuppen...

på dig med vännen!

• Julifru

Kommer in och kramas idag i stället
    *svårt att samtidigt hålle för öronen *

• pimpom

Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ J***A frustrerad över hela situationen. Att JAG inte kan rå över min egen kropp och sätta mina egna tidsramar för barn utan att jag måste förlita mig på andra. SUUUUUUUUUUUUUUUCK och F***************N.

Kram på er Fiaflopp och Linisen.
    /pimpom

• MissC

här är en till som vääääääääääntar och vääääääntar. det är sååååååååååå segt. hoppas att vi alla väntar på något gott! kram

• ellet

hejsan, bra tråd skrik högre!!!!!

• Fiaflopp

VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLAR idag igen men idag kanske det blir lite mildare för vet ni vad....

den underbara människan som så gärna ville hjälpa oss fram i kön HON ÄR DODKÄND!!!!!

gråter då jag tänker på det,aldeles fantastiskt och underbart och samtidigt livsfarligt...

KAn någon berättta för mig HUR fan egentligen man gör för att tacka en sådan underbar människa?

Hon åker LÅNGT aldeles ensam ända till HS,jag fattar inte hur vi ska tacka henne...

SKRIIIIIIIIIKKKKKKK

• Fiaflopp

GODKÄND ska det ju stå...Flört

Svar på tråden SKRIK tråd...håll för öronen!