Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?

jag hadde behållt fel barn...det är ju en film som handlar om en värklig hendelse..fast andra barnet hadde en hjärtfel och dog innan det kom fram...
    Hon som födde det sjuka barnet, dog efter et par år..(barnet blev 7-8 år).
    Hon skulle flytta till sin biologiska familj, men hon har visst flyttat lite fram och tillbaka...
    Hon var ensambarn, men i den biologiska familjen hadde hon en massa syskon..

• norgesessan

eliin, såg nåt sånt på nån amerikansk serie..dom diktade upp at adoptivsonen hadde börjat få psykiska problem, och ble vvåldsam och sånt, men det visade sig at dom inte ölskade honom pga deras "nya" barn...

• norgesessan

varför skal ni tvista om båda barnen? ok om den andra familjen har gjort det medvätet, men om sjukhuset har gjort en miss så är det in teså trevligt for den andra familjen at det kommer nån som skal behålla deras barn, och ha tillbaka sitt....
    (hihi, lever mig in i det)

• norgesessan

det har händt i våra besta år!! (hehe) fast då var det tre parter inblandade, på två barn...et sjukt barn, en mördad mamma...( och det är ju så verkelighetsbasert.. )

• norgesessan

tezzie, mitt barn tog dom et par gånger per dygn for att ta et blodprov, jag kunde inte gå upp...så jag hadde int ekoll på honom hela tiden...2 av mammorna i mitt rum fick barnen passade på natten for at dom skulle få sova.

• norgesessan

men var det inte nåt som hände här i sverige, for typ et år sedan..har glömt det nu.
    Det handlade om at det var jättenära at mamman kunde åkt hem med fel barn...nån som kommer ihåg det?

Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?