• My Löfstrand

3 missfall!

Har nu fått 3 missfall, varav 2 med min nuvarande sambo.
    Ingen kan säga mig varför! Någon som vet?

Min sambo har lyckats att göra en annan tjej gravid vid ett "on-night-stand" innan vi blev ihop.

Vad kan man göra? Jag vill också PLUSA o vänta barn..
    Tacksam för svar../My

• Svar på tråden 3 missfall!
  • Skeppet

Jag tycker att du skall kontakta en läkare för att ta blodprov och försöka se varför du får missfall. Hittar de inget tycker jag att du skall kontakta en akupunktör och få hjälp med att skaffa balans i kroppen. Akupunktur kan även stötta en graviditet. Jag går på akupunktur och skall snart få ett fryst ägg. Min akupunktör har haft en kvinna med 4 missfall bakom sig och som fick akupunktur under sin senaste. Hon fick en liten pojk. Sen vad det beror på är svårt att säga, men jag tror på metoden. Jag har tidigare blivit gravid parallellt med zonterapi, som man inte kan tillämpa under graviditet.

Kram Skeppet

• greta2

Skeppet!
    Var bor du någonstans? Om du bor i Stockholm, var finns en bra akupunktör här?

My Löfstrand och Skeppet! Lycka till i barnverkstaden och med fortsättningen också! Den känns svårast att fixa!

• vickie76

marietta thunström är kanon, hon finns på barnhusgatan

• My Löfstrand

ja, man kanske skulle ta o prova det! jag bor dock i "lilla" Mariestad, så utbudet här är inte så stort!
    är dock inte rädd för att prova nya metoder, så är öppen för allt.

• ezzy

Jag rekommenderar att ni kikar in på följande sida:
    www.wellwoman-europe.com/acatalog/progesterone.html

Det naturliga progesteronet som är framforskat i USA efter många års studier...har hjälpt en oändlig mängd kvinnor som får missfall gång på gång pga för låg halt progesteron.

Svar på tråden 3 missfall!