Inlägg från: Matilda |Visa alla inlägg
  • Matilda

OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)

Jag har när jag var yngre varit så omtänksam att jag skulle ha pappa att sova, Han låg i sängen och läste någon tidning när jag kom in i deras sovrumm och sade; Pappa nu ska du sova, tog snällt hans tidning och släckte lampan!

Flera gånger har jag varit och tittat på tv med pappa när jag ännu bodde hemma och sen frågade pappa om det var bra film vi såg på och som vi hade diskuterat om den... aha jag fattade ju inget

En natt när jag sov med min man oxå så hade jag mumlat om min vän Robert! Gissa om han blev fundersam vad jag egentligen håller på med!

Kanske inte så roliga storyn men.... Jag är expert på att gå och prata i sömnen!! Kommer ju bara inte ihåg allt vad man sysslat med

• Matilda

Och jo en gång när jag hade för mycket att göra, jag studerade och jobbade på ett ålderdomshem. Jag somnade och vaknade och var helt vimsig och var helt säker på att min man var en Gun-britt som jag jobbat med Till saken hör att jag var ju vaken men jag fattade inte vad min man hette.. jag var HELT slut! Gubben hotade då att vi skulle åka till sjukhuset.. Men som tur så klarnade upp sig efter en stund! Han kollade med jämna mellanrum om jag visste vad han hette sen när jag äntligen förstod att han inte hette Gun-britt.

Och det tokiga var ju oxå att jag visste ju att han var min man... En väldigt konstig känsla...

Svar på tråden OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)