OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)
Gav min lillebror en rak höger i sömnen, inte så kul för han. Min kompis som aldrig får blåmärken fick ett jätteblåmärke på låret sedan jag sparkat henne i sömnen. Tränar taekwondo, kanske tränar jag även i sömnen.
Pratar en hel del i sömnen, inte kul för min sambo.
En gång väckte jag honom 02.00 för att tala om att klockan var just 02.00, sedan vände jag mig om och sov vidare. Han var inte glad, han skulle upp och jobba 04.30.
Några gånger har jag väckt han och är skräckslagen eftersom vi har tjuvar och mördare i lägenheten. Helt säker på min sak och mycket svårövertalad om att det inte är så. Jag hör ju att tjuvarna eller mördaren är i mitt vardagsrum. Kanske borde jag sluta se å skräckfilmer.
När jag sov på hotell vaknade jag i korridoren mitt i natten, eftersom dörren låses automatiskt om man går ut var jag tvungen att väcka min kompis så hon kunde släppa in mig igen.
Är rädd för spindlar och min sambo har vaknat av att jag letar efter spindlar i sängen.
Ibland rusar jag upp ur sängen mitt i natten utan att veta varför. Bara att lägga sig igen och somna om.