Inlägg från: Sharooon |Visa alla inlägg
  • Sharooon

OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)

Kan tilläga att min kära gubbe fått mig att skratta ett antal ggr när han sover b.l.a när han bara var en vanlig människa i gul sydväst!!
    Han pratar en massa smörja om bävrar bakom gardinerna och han vandrar genom högt gräs,snacka om bökigt i sängen vår
    Skratta så tårarna rann åt denna tråd.

• Sharooon

Ursäkta men jag flyttar upp denna tråd ifall nån missat och behöver skratta lite idag med

• Sharooon

Detta hände mig i helgen som var.
    Min man sover alltid stökigt i sängen,far hitan o ditan och pratar mkt,ibland sammanhängande och många garv blir det

Som sagt vi låg o sov och jag vaknar av honom..som vanligt!
    Han kryper tätt intill och lägger sin hand på mina trosor och drar fram och tillbaka med handen och utbrister Disktrasa!!!

Va??? kollar på honom och han sover gott!
    Han tyckte mina trosor kändes som en disktrasa mot handen!!!

Berättade detta på morgonen och vi fick oss ett gott skratt!
    Tokgubbe!

• Sharooon

Måste bara berätta en rolig episod för två sommrar sedan som utspelade sig när vi var på landet.

Vaknar en tidig sommarmorgon av att jag hör nån ropa mitt namn så där långt bort som det är när man sover, det fortsätter att ropa och jag vaknar av att det bankar på fönstret och jag hör mitt namn tydligare.
    Han är arg och bankar och ropar -- öppna dörren!!!
    Jag yrvaken -- vad är det!?? (irriterad)
    -- Varför har du låst dörren för!!?
    --Jag har inte låst nån dörr!!!
    Utanför fönstret står gubben naken skitarg och vill komma in!!
    -- Du är tokig! du står utanför fönstret,din galning...(tur att vi var på landet)
    Då vaknar han till liv och fattar varför han står i rabatten utanför sovrummmet och gastar.
    Han hade gått upp i sömnen för att pinka runt knuten och tydligen riktat in sig på fönstret i stället för dörren som låg åt andra hållet!!

Kul var det i allafall och jag glömmer aldrig den synen av honom, skitarg, naken utanför fönstret

• Sharooon

Hände inatt minsann

Vaknar av att gubben skriker högt och ljudligt
    --Jag tar en sån!!!
    Jag knuffar på han och frågar
    --Vaddå???
    Han svarar och låter helt självklar på rösten
    --Jag tar ett sexpack kaninungar.
    ...Sen vart det tvärtyst och vi somnade om.

Berättade i morse och som vanligt
    --Nää! det har jag aldrig sagt och ja vad säger man....

• Sharooon

Igårkväll mös vi över en ostbricka, gubben o jag.

Vaknade till nån gång under natten av att gubben klämmer och känner på min mage.
    Frågar vad gör du?!
    Mmmm känns som en ostbricka, massa ost här, svarar han och sen inget mer...Han sover!

Tack för den!

Svar på tråden OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)