Inlägg från: Jexen |Visa alla inlägg
  • Jexen

OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)

Jag måste ju bara berätta om min kära sambo som gör massa konstigheter i sömnen, eller ja vad man nu ska kalla det. En morgon när jag stod och gjorde mig iordning på toaletten hör jag att klockradion som står i fönstret en bit från sängen ringer. Och jag springer in för att stänga av den för att inte min sambo ska vakna av den, men det är försent. Han sitter upp i sängen med fjärrkontrollen till TVn och trycker för kung och fosterland på den. Jag frågar vad han sysslar med, och han svarar mycket irriterat: FÖRSÖKER FÅ TYST PÅ KLOCKHELVETET!!
    Detta har vi skrattat åt väldigt mycket.

En annan grej han har gjort är att en morgon när jag ska åka till jobbet så går jag in för att säga hejdå till honom (han ligger och sover). Då ligger han på sidan med armen under huvudet, alltså den armen närmast madrassen. Och när jag säger: Nu ska jag åka. Då vaknar han med ett ryck och skricker: VAR ÄR MIN ARM-VAR ÄR MIN ARM!! och fäktar med den andra armen och letar överallt i sängen. Jag gapskrattar åt honom och undrar åter igen vad han sysslar med. Då visar det sig att han legat så länge på den andra armen att den har somnat och han har tappat känseln i den.

Så...nu vet ni hurdan sambo jag har... behöver jag tillägga att jag älskar honom...

Svar på tråden OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)