Inlägg från: CCA |Visa alla inlägg
  • CCA

OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)

Jag skarattar så jag gråter. Borde egentligen ha många historier att berätta, men man glömmer dem så lätt. Här är i a f en.

När vi var i 13 år åldern var vi ett gäng tjejer som brukade låna lägenheten av äldre syskon. Vi brukade träffas så någon helg varje månad för att ha tjejkväll. Nätterna brukade bli ganska sena och vi hade mycekt kul. En av gångerna var det en kompis som somnade innan oss andra. När hon sov började hon prata på att hon ville ha mos och korv. Vi var inte helt klara på om hon sov eller drev med oss. För att kolla hennes vakenhet kastade vi därför en kudde i ansiktet på henn. Hon tvärreser sig upp, torkar sig förbrilt i ansiktet och börjar skrika.
    -Vad gör du?!! hämta papper någon gång da..
    Vi börjar naturligtvis skartta och då blir hon ännu mer hysteriskt och skriker. -Sitt inte bara där och skratta. Hämta papper sa jag. När hon tillslut lugnat ner sig och inset att hon inte har något i ansiktet förklarar hon. Hon trodde att kudde var en mosbrickan som hon precis beställt i dröm och att vi ville jävlas med henne och därmed trycka upp den i ansiktet på henne.

Svar på tråden OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)