Inlägg från: Ebbiz |Visa alla inlägg
  • Ebbiz

OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)

Ha ha ha, jag skrattar så jag gråter...kramp i magen!!!

Mitt bidrag: Jag och en vän skulle dela säng hemma hos en kompis för flera år sedan. Mitt i natten vaknar jag av att hon sitter och skriker: "polisen kommer, polisen kommer". Jag tittade mig förvirrat omkring och frågar "varför då?", varpå hon svarar: "Äh, det är lugnt...dom skulle bara låna en ficklampa"!

En annan natt är samma kompis arg på sin pojkvän och säger " Nu har han gått och lagt sig i kyrkan IGEN, AMEN"!

• Ebbiz

Jag har läst hela denna tråden för andra gången nu och skrattar precis lika mycket den här gången!
    Hoppas det finns fler som vill bidra med sin "nattliga aktviviteter"!
    Ha ha ha!!!

• Ebbiz

Ha ha ha...jag dör!

Apropå att gå i sömnen så berättade min svärmor något skoj för ett tag sedan.... detta hände då min sambo var ca 10 år gammal:

Under julen ett år så kom farmor på besök hos sambons familj, farmor bor i en annan stad så hon skulle bo kvar i några dagar! För att hon skulle få ett eget rum så fick min sambo (äldsta barnet) ligga på en madrass i brorsans rum! Mitt i natten så vaknar farmor av att min sambo står mitt i rummet med kudde och täcke under armen...madrassen har han också flyttat in och lagt mitt på golvet...och säger : "det här är mitt rum" med sur röst! Farmor fick maka på sig och lägga sig på soffan helt enkelt!
    Dagen efter hade min sambo inte ett minne av att han flyttat sg under natten...och farmor var lite stel i ryggen!

!

• Ebbiz

Mitt bidrag är kanske inte så jättekul, men det hände inatt!

Bakrund: Den 16 mars i år är det 1 år sedan min syster var med om en olycka och bröt både armen OCH benet! (Hon är nästan helt bra nu, men knät läker inte helt bra)!

Inatt vaknade min sambo av att jag sätter mig upp och knuffar hårt på honom och säger:
    "Vi måste ju fira med tårta"! Han frågar naturligtvis varför, och jag svarade: "För att syrran brutit både armen och benet"! Sen sov jag vidare!
    Imorse när sambon frågade VARFÖR ska vi FIRA det??? Då minns jag ju att jag drömde att vi skulle fira för att det var ett år sedan och för att hon nu mår bra igen! Men det lät ju inte så när jag sa det inatt!

• Ebbiz

Hej och hå...uppåt ska vi!!!
    Hoppas att någon haft en händelserik natt !

• Ebbiz

Min sambo säger "godnatt älskling" i sömnen ibland 3-4 ggr per natt ! När vi redan sovit flera timmar så säger han det med hög röst! Det är bara att svara "ja godnatt", så vänder han sig och somnar igen!

Svar på tråden OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)