OT: Folk som pratar och gör annat i sömnen (Superroligt!)
*skrattar glatt* vilka roliga historier!!! SJälv pratar jag väldigt sällan i sömnen men min älskade sambo tar verkligen priset ibland. När han bodde ihop med sitt ex tidigare så väckte han henne genom att sätta sig upp i sängen och högljutt sniffa i luften och säger: det luktar brandrök. Va säger hon och luktar; känner ingenting. Det luktar rök säger han igen, tvärvänder ned i sängen och somnar om på 1 sekund. Tjejen låg vaken kvar och sniffade efter brandrök resten av natten. Han har väckt mig ett par gånger också. En gång vaknade jag av att han satt brevid mig i dubbellsängen vid mina ben och försökte knuffa mig ur sängen för jag låg i vägen. GRejen är att jag ligger närmast väggen och han själv golvet ;) En annan natt vaknade jag av att han låg ned doch mumlade i madrassen ( han sover på mage) när jag frågar vad han säger mummlar han ännu mer obegripligt. Jag skrattar till och säger vad? Då vänder han ansiktet mot mig skrattar och fnissar omvartannat och pekar finger mot mig! Han lägger sig ned igen och fortsätter skratta så mycket att hela kropen skakar!! Han är också väldigt bra på att somna när han pratar vilket kan bli väldigt roligt ibland. En kväll låg vi och pratade om vad lägenhetshyrorna ligger på i ett nybyggt hus här i staden, de är väldigt höga. Då säger killen ungefär: jag ska nog inte prata mera för jag tror att jag sover för jag tänkte så konstigt. Jaha säger jag, vadå? Nej det var så konstigt för jag tänkte att det gjorde inget för de var ändå inte vem som helst som skulle få bo i kägenheten. Man skulle få känna på en bröstvårta på en pinne om man skulle få bo där... Sekunden senare snarkar han. Men den händelsen kom han ihåg och kunde förklara hur han tänkte. Man skulle testas om man fick bo där genom att pilla på en bröstvårta som satt på en pinne.Om man fick vårtan att styvna skulle man få flytta in. Och bröstvårtan? Jo ni, det var hans egen...