Halloj gotlänningar del 6!
Då var det dags för en ny tråd för oss gotlänningar! Helt otroligt vad tiden går.
Nu är vi redan inne på del 6!!!
Välkomna hit! Nya som gamla gotlänningar!!!
Då var det dags för en ny tråd för oss gotlänningar! Helt otroligt vad tiden går.
Nu är vi redan inne på del 6!!!
Välkomna hit! Nya som gamla gotlänningar!!!
Jul?! Städa?! Vaaa?? Nu hör jag er väääldigt dåligt!
Vendel, Tin o jag åker hem till syrran över jul, så hon får stå för julstämningen i år!
![]()
Hej!
Jag känner inte för att lägga ut min mage på nätet. Det blir för privat för min del.
Ni får väl se den live framöver hoppas jag.
Jag vill ha jullov - NU NU NU!
Goddag tjejer!! :)
Har precis diskat. Varit inne i stan idag på hemmagjort "klapp o klang" hos min syster. fast vi glämde o sjunga o så, vi fikade o lekte lite bara. :) sen var jag o klippte mig på sax o kam. hon hade bokat in 45 minuter för mig, varav 20 minuter tog o kamma ut gåret.. ehm.. lite risigt hår jag har måste jag säga.. men det blev jättebra iaf!!
Nu i helgen ska julstädningen fortsätta. :) O så hoppas jag att jag kan gå ut på lördag! hade nästan planerat det.. skulle vara jätteskönt!! fyller ju år den 18;e så jag måste ju få ha lite födelsedagsfest.. kan ingen annan helg heller.. :/
Ekorren; Jag tycker willys blöjor är suveräna! men tråkigt att du råkade ut för ett dåligt paket. :( Ring o klaga iaf, så kanske du får nån slags kompensation. jag vet hur du menar, för det hände likadant med en blöja en gång. men annars har dom varit bra! det är så konstigt för coops o willys blöjor ser precis likadana ut, förutom färg o så. men coop´s maxi är mycket mindre, i Maxi blöjorna. o det gillar jag inte! har du prövat coops?
Mari; Hoppas ni mår bra!! o hoppas vi kan träffas nån gång snart, fast kanske får bli efter julen om både ni o vi har fullt upp innan! ska ni vara hemma i jul?? Hälsa familjen!!
Nu är det nästan dags för Rasmus o vakna igen tycker jag, han kan ju inte sova heela kvällen, för då somnar han ju inte senare..
Ha en jättetrevlig helg allihop!!!
Jag tycker att Willys blöjor är toppen. Och kundservice hos tillverkarna också. Jag har för mig att jag klagade på deras blöjor för att de var för hårda. Var en klump där snoppen skulle vara och släppte lätt. Om jag minns rätt så fick jag presentkort på 200:- i ersättning.
tempo21; visst är dom bra! men jag håller med dig om att dom är lite hårda.
Willys är de bästa av de engångsblöjor vi har provat! Det har aldrig varit några problem förrän nu, det är därför jag är besviken.
Ska ringa o höra iaf. Har bara inte hunnit än, för Vendel har varit vaken fram till för knappt en timme sen..
Kul natt om han håller sig vaken så länge.. ![]()
Snibben: mm de var det då jag vet inte nu då det varit blöjfritt här sen i februari.
Men COOPs blöjor är.. hur ska jag uttrycka mig.. avskyvärda... duger gott i nödfall om det är slut på Willys men URK jag tycker de luktar illa och så kändes det konsant fuktigt i kläderna och utanpå blöjan.
Nu kan de ju ha ändrat sig sen vi använde de senast.
COOPs blöta skötlappar är dock de bästa även om de luktar lite skumt. De har ju "vunnit" tester som gjorts på skötlappar. De inhåll inte vad jag kom ihåg några direkta allergena ämnen som de flesta andra skötlappar gör.