Vad hände med Trance Dance?
Hihi, det var roligt att kika på bilderna och minnas "the good old days". Jag var ju inte så gammal när de var som störst men jag tyckte de var såååå bra!
tinna: Kolla in länken så hittar du säkert ngt.
Hihi, det var roligt att kika på bilderna och minnas "the good old days". Jag var ju inte så gammal när de var som störst men jag tyckte de var såååå bra!
tinna: Kolla in länken så hittar du säkert ngt.
Fjäril:
Vadå? Dog? Vad menar du?
Fjäril:
Jaha!
Men det stämmer att ena killen i Millivanilli är död. Han tog livet av sig efter en lång depression till följd av det stora avslöjandet att de inte sjöng själva. Tänk, idag är det ganska vanligt med popstjärnor som inte sjunger själva och det är ingen som reagerar över det. Men då var det verkligen SKANDAL!
Nej, jag tror inte det... *tänker efter*
Alltså, jag såg en dokumentär om Millivanilli när jag var i USA och då sa speakern att han begått själmord. Tydligen hade livet efter avslöjandet inte varit speciellt lätt för killarna. De blev totalt utfrysta och hånade av både samhället och media och tydligen blev det för mkt för den ene.
Den andra killen satsade på musiken ändå och försörjde sig så gott det gick som trubadur, har jag för mig.