Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Tant- nja, men K kan det där med att sätta fart på förlossningar. Man kan blunda och tänka på Hultsfred under tiden.
Tant- nja, men K kan det där med att sätta fart på förlossningar. Man kan blunda och tänka på Hultsfred under tiden.
Fast jag tänkte inte på festivalen. Jag kommer från Hultsfred. Hultsfred är tristess och hembygd...ingen jävla festival. Jag tycker inte om festivaler.
*tycker om tantas musiksmak*
Håller förresten på att henna mig just nu.
Är det ingen här som vill bli dagmamma åt mina ungar?
Ja! Dante blir säkert jätteglad.
Men Lena- vi kan dricka vin när jag hämtar ungarna och jämföra hennanyanser. Snälla?
Lena- faktum är att mina barn var med på apoteket idag och hämtade ut prosac. Vi köpte kondomer också...hm.
Använder hennan som fanns på apoteket förut. Den med den tecknade 70-talskvinnan med pärla i näsvingen.
Dante- det tolkar jag som ett ja. Vad kul barnen kommer att få hos sin nya dagmamma
*kramar wyrm*
Klart du är besviken. Har ni pratat om när ni båda vill försöka på allvar?
Förstår att det är jobbigt när en vill och den andre velar. Går det inte att påverka honom i rätt riktning? Fast det ska man kanske inte...
Iso- det där något förvirrade argumentet bet på mig också när Kottmannen drog det för några år sen. Fast sen blev Isak till innan jag riktigt bestämt mig.
*imponerad av pysselyllet*
Jag har knappt sett till Isak sen han fick sin synt i födelsedagspresent. Hört honom har jag dock... Han och Aron står i varsin ände av den och hamrar så man får höra både muller och diskant samtidigt. Och så skrattar dom en massa.