Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
vänta nu.. vems karl är stabben?? hänger inte med bland allt karlfolk ju..
vänta nu.. vems karl är stabben?? hänger inte med bland allt karlfolk ju..
Var e ylle?? hon e saknad..
måste tejpa om min tumme nu.. fan den gör ont än.. men doktorn sa att det tar lång tid för sånt o läka.. ska ju tejpa den dagtid sa hon.. men jag låter d även vara på nattetid.. d gör ännu ondara om den inte är tejpad.. det gör att jag inte kan röra just den undre tumleden om jag tejpar den. så d blir ett stöd o underlättar.. tar jag bort den så märker jag vilken skillnad det är..
aha.. misstänkte att d var hennes.. men jag har svårt o hålla reda på vilken karl som e vems ju..det e för många
mrsA---------> du e inte alls för hönsig.. om d hade varit jag då.. som har sagt till ordentligt att INGEN ANNAN än jag o mormor får hämta amira från dagis.. efter allt som hänt. Om d hade varit som på ert dagis.. fan vem som helst hade kunnat ta henne o gå bara.. o ingen hade märkt det..
Visst kan barnen vara på vift på amiras dagis men alltid inom relativt synhåll o aldrig så pass att nån skulle kunna ta dem utan att nån märkte det.. det är fröknar överallt tycker jag där o det är jag glad för.
Känner stor sorg inför att amira såsmåningom ska byta dagis.. hon älskar hennes dagis o personalen.. hon har ju gått sen hon var 1 år där o verkligen lärt känna alla där.. barn som personal.. finns även en fröken där som heter Amira.. kul tycker jag.. apropå ingenting...
men d kommer bli jobbigt o åka hela vägen från högdalen till rinkeby/ bromsten... d ligger precis i gränsen där... men d gör jag ändå så gärna så länge jag kan.. för att hon ska få gå på dagis o leka med kompisarna hon älskar dagis o gråter aldrig när jag lämnar.. dock när d e dags o gå hem... hon e trött o har kul.. o vill inte alls gå hem.. vill att jag ska stanna där m henne för alltid typ...
MrsA.... men hallåå... hur fan kan man säga så.. visst att barnen till sist står o väntar på föräldrarna... man överger väl inte dem för det.. då kan väl nån försöka få honom på andra tankar och få honom o vilja leka med dem andra istället för o lämna honom ensam där.
Igår när jag skulle klä på amira pyjamas o tog av tröjan hemma så hade hon två bitmärken i armen ju.. ett på överarmen o ett på underarmen.. skulle ta upp d idag men glömde det när jag lämnade amira imorse o nu syns d inte lika mkt.. MEN jag SKA ta upp d på måndag när jag lämnar iaf.. för har d lämnat så pass till märken så måste d gjort ont ju.. o hon borde ha gråitit lr gjort sig uppmärksam iaf på att d gjort ont.. undrar varför ingen sagt nåt till mig nåt sånt borde de ju märka..
ja o så dog tråden.. är alla o ozzar nu lr.. o lämnar en stackar ickeozzare här lr???
hej hej igen...
försökte få hit min "läkare" men d verkar svårt.. han kom precis hem.. försökte locka ma allt möjligt.. han sa att han skull höra av sig om en timme. skitsamma.. fast d vore kul om han kom.. jag har faktiskt varit o hälsa på honom på alla jvla ställen som han bott.. i bollnäs o i märsta o nu här.. ja alla utom ett som var i stan precis när jag träffat min exman..
fick papper idag från rätten att 1 februari 2007 kan vi få skilsmässa tidigast pga av den här jvla 6 månaders betänketiden när man har barn.. just nu önskar jag att den inte fanns... men samtidigt så bryr jag mig inte.. är reda skild på sätt o vis.. känns så.. men på nå vis blir d ju så sorgligt när d väl är gjort.. att vi verkligen skilt oss.. jag vill d ju men att verkligen ha d på papper blir så sorgligt sen på nå vis ju... inte vad man drömde om precis....
Vanna---får jag skicka efter kottmannen nästa gång jag behöver mangla?? d e så bra med lite hjälp ju...
vill också ha mig ett nummer... ifall inte läkarn kommer hit då.. men d tvivlar jag på... d e sent..
ockelbo.. d ligger nära mina hemtrakter ju...
Vanna- du e bara FÖÖÖÖR bortskämd