Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Nu ska jag gå och peta in välling och alvedon i olika ändar av min sovande ettårssjukling.
God natt!
Lycka till ozz. Det där fixar du.
Nu ska jag gå och peta in välling och alvedon i olika ändar av min sovande ettårssjukling.
God natt!
Lycka till ozz. Det där fixar du.
ozzan- hu! Det var fan i mig värre än mysrester.
Jag har ganska lång stubin när det gäller barnen. Fast det beror nog mest på att de är såpass självgående. Gnälliga dagar har jag verkligen bitmärken i tungan.
Paron är sjuk och sov som en kråka inatt. Jag tog både natten samt gav min söndagssovmorgon till Kottmannen. Ångrar mig lite nu.
Kottmannen får iväg ett par julkort ibland. Aldrig jag.
Fan vad jag är trött. En Paron som vaknar var tjugonde minut hela natten är tortyr. Även om det var hemskt synd om honom. Till slut grät både jag och Fjosak av att inte få sova. Kottmannen snarkade lugnt vidare.
ylle- fjosak har en men jag kommer inte ihåg vad det är för sort. Den kissar med snopp och ser någorlunda sympatisk ut.
Det fanns såna som inte kissar med snopp också.
ylle- BR var det. Inte så dyr men det var något år sen. Den säger inget och rör inte en fena.
Det är New Born Baby ljus pojke. Fast det var nog jätterea när vi köpte den. Fanns rosa flickor också. Hm.
ylle- njä, det rååååsa är hemskt trist. Det ljusblå också. Men det var i alla fall den dockan som gjorde Sötsak rumsren.
linus- missade kortet förut. Det var jättefint