• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Wyrm; Det verkar inte vara kräksjuka. Emil kan göra så ibland om mornarna. Varför vet jag inte...

Jag har fått en konstig summa pengar på mitt kont (igen ) 2297 kr. Bara massa siffror som avs. Gissar ju så klart på försäkringsbolaget men tycker väl det är lite lite. Fast jag är inte kräsen, lovar! Trodde bara det skulle vara lite mer...

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Missix

Fia; Nej bara mitt foto. Jag ska prova igen

• Missix

Nu är det droppdags för Emil, hur nu det ska gå till själv... *jösses* Nåja, jag måste ju försöka...
    Sen sängen...

• Missix

Jag fick en sketen 10:an lott och en stegräknare som räknar steg utan att man går.
    Från jobb alltså...

• Missix

Gokväll!
    En häktisk dag är snart till ända. Min rygg värker satan ta mig!

Hilla; Jag tycker usch o blä för Joline. För knepigt för min smak. Håller kvar vid Nellie o Stella.

Nu återgår jag till julklappsinslagning.

• Missix

Gonatt
    Ses imorn....

• Missix

Godmorgon!

Gonzo; kräktes inte Robin en gång häromdagen också, eller var det någon annan? Hur som helst så hoppas jag verkligen att det går över snabbt och att inte ni andra blir dåliga.

Idag ska vi inte göra någonting. Johan o Jesper är här sen igår men dom ska hem till sin pappa idag o fira jul. Dom kommer igen på tisdag och öppnar klappar då

• Missix

Brax; Hoppas att han snart är riktigt pigg. Du var saknad i Tomtetråden... God Jul till dig själv

• Missix

Åhh Gonzo Hoppas ni andra klarar er...

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!