• Missix

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Sa jag väl! Hilla har handlat skinka, typ

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Missix

Som jag misstänkte. Emil är vaken, skrek som en tok. Ligger o pillar i sin säng. Alldeles geggig i ögonen är han också. Han får så mycket skit som jag inte är van vid.

• Missix

Lepheton blandningen har alltid funkat utmärkt på mina kruppande barn. Inga konstigheter precis.
    Dock har jag fått olika flaskor, dvs inte ihopblandat. En dos av Lepheton o en annan av desentol. I samma sked/spruta o in i munnen

• Missix

Hilti; Vad händer i Karlstad?

• Missix

Hilti; Ahaaa

Brax; Men stackas lille J. Hoppas så att han friskar till sig nu

• Missix

Hilti; En ny bil så klart... Din gamla är ju så fel i färgen ju....

*Äter macka o väntar på att Emil ska somna*

• Missix

Brax; Jag tror det är lugnt något dygn till. Men fortsätter han kräkas imorgon så ta honom till läkaren igen. Det är så viktigt!

När Jesper va 13 månader blev han också uttorkad efter en ihärdig maginfluensa. Han hängde som en urlakad trasa på min axel hela tiden. Fick in honom till akuten i sista stund. Dom skulle försöka sätta dropp men alla vener sprack på honom, så torr var han. Till slut satte dom en kanyl under foten på honom. Han försökte gråta men han varken kunde eller orkade. Låg med dropp i ca ett dygn o fick stanna kvar ytterligare ett som observation.

• Missix

Vad ska jag göra åt min ickesovande unge. Faaaan klockan är ju snart elva. Jag vill sova!

• Missix

Hilti; Ja han är vaken. Han har börjat somna senare så jag har minskat på middagsluren och det resulterade i att han somnade strax innan barnprogrammet. Sen vaknade han halv åtta o var jättepigg.
    *bajs*

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!