Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
kikat på bilderna tant.. jättefina
amira sov i sin egen säng inatt till kl 05:30 då ropade hon på mig så jag hämtade henne till min säng o stoppade ned henne där o så sov vi till 7:20.. härligt m sovmorgon på helgen
småbarnsförälder som man e får man ju aldrig gå ensam på toa.. ännu mindre om man e ensam mamma med en mammig tjej.. hon ska ju vara med o titta jämt. Har ju nu den röda cykeln här också o jag kan inte använda tampong i början får dubbelt så ont då så jag använder binda.. o nu på morgonen skulle jag byta den o ta en ny.. o amira var minst sagt konfunderad där hon satt på sin potta o tittade vad mamma gjorde.. sen tog hon fram en av sina blöjor o gav mig.. tyckte jag skulle ha den.. om jag nu också använde blöjor. O jag kunde inte alls hitta nån bra förklaring till varför jag skulle ha binda.. o amira tittade.. o så torkade jag lite m hennes tvättlappar (ursäkta om d e lite äckligt m alla detaljer om detta) o så sa hon kakka = bajsa.. hon trodde då jag hade bajsat för jag använder ju dem till henne när hon bajsat.
Hon var som sagt måttligt fundersam över vad mamma gjorde.. sen stod hon o pekade på bindan o sa bebebe=bebis.. typ att d e bebisar som ska ha sån lr att jag e bebis..
nu ska jag gå o knapra ännu en ipren för o försöka hålla värken borta.. blir d nå bad så får d bli imorgon isåfall så man kan stoppa upp en propp.
Frukostdags också.. amira e så grinig..