Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
för mig ger d inget att sitta o prata m ´psykologen.. pratar så mkt m mamma om allt så jag har inget o säga till psykologen direkt.. känns onödigt.. först kände jag att jag ville träffa henne nu känns d inte alls speciellt givande. jag vet inte vad d e direkt.. men men jag känner iaf att jag klarar mig utan henne kanske bara som jag tror.. jag vet inte..
kan meddela att d känns ju mkt bättre nu när jag började m vitaminer, kosttilskott.. o när jag slipper allt jvla resande varenda dag.. nu kommer jag hinna göra så mkt mer om dagarna vilket kan minska stressen avsevärt för mig.. o jag kan komma igång m träningen igen.
på måndag börjar amira dagis här på riktigt så att säga.. helt utan mamma.. hoppas d går lika bra då.
o så ska jag ha visning av lgh samma dag.. gamla lgh alltså.. o så ska jag försöka göra lite snabburstädning där o slänga lite grejs.. hade tänkt o städa allt som var kvar.. men så glömde jag d o lovade att jag skulle vara hemma från kl 13 för en elektriker ska komma o dra el till ugnen.. har bara tillfällig dragning nu.
ska ringa o tjata på chefen om arb givarintyg så jag får nå pengar från a-kassan o så o så ska jag ringa runt till gamla arbeten om arbetsbevis.. de sa ta från de senaste jobben du har haft.. ok.. tror jag nöjer mig med det senaste på k.s då.. för jag var ju mammaledig så länge o så var jag arbetslös hela grav jobbade senast innan d här jobbet på k.s sommaren 03.. undrar om d e nån idé att ta med de arb bevisen.. jaja.. ringer runt o ber om dem iaf.. bra o ha i vilket fall som helst.. ska man ringa chefen lr lönekontoret om det??? nån som vet?