Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
aros: porr livar alltid upp.
aros: porr livar alltid upp.
läsvärde? ojoj. då blir det inte många inlägg från min sida.
spammar vidare med gott samvete *siktar inte på nobelpriset*:
om jag lägger mig NU får jag sova 6 timmar. det blir man nästan vacker av ju.
tjoflöjt på er alla argbiggor, mesproppar, hängpattsinnehavare, småkukar, kottfruar, grammatikfascister och fottbollsfreaks!
aros: absolut och precis.
NU går jag. :-P
aros: absolut och precis igen. klart det är så. lillfredag.
NUUUUU.
fan. blev blåst på 8000.
nåväl. först idag i alla fall!
jenny: tack för förklaringen "Var är du, och vart ska du gå. Där svarar på frågan "var", och dit svarar på frågan "vart" men jag fattar inte ändå. det är väl inte meningen egentligen.
jag ska också på glitterfest. bigtime företagsfest på båt modell större liggande i hamn i stockholm på lördag, passar på att göra ett studiebesök hos ett av mina favoritprogram på fredagen i stora läskiga företagshuset.
vilken hemsk helg det skulle kunna bli. jag är livrädd för att flyga. jag är rädd för att köpa biljetter och åka kommunalt alldeles själv i stockholm. jag är rädd för stora Huset och människorna där i. jag är rädd för att sova på hotell själv och jag är rädd för båtar även om dom ligger stilla i hamn.
fast å andra sidan skulle det ju kunna bli fanstastiskt.
är det någon av 08-mammorna som vill inboxa sina telenummer till livrädd ylle som kanske behöver en snäll person att luta sig lite mot på lördagen eller söndagen så är det väldigt välkommet. kan tyvärr inte spika nåt redan nu - har inte koll på tiderna.
eller så har jag tokroligt i storstan alldeles själv. *försöker tänka positivt*
fia: större, silja festival tror jag.
fia: stora feta SR behöver stor fet båt. vi som inte bor i stockholm ska sova på den också. behöver jag säga att jag är rädd för det också?