hade värsta gråtattacken idag på e.m... ringde amiras fröken för o säga att hon skulle vara ledig idag.. visste inte om nån av hennes fröknar skulle vara kvar när jag kom o hämtade så jag ville meddela dem i tid.
Sa att vi ska hälsa på på nya dagiset, o hon sa att d blir ju tråkigt för oss o säg till då så måste vi ha en avslutningsfest och skriva ut alla kort på henne från datan (börjar grina igen nu när jag skriver om det.) det är så sorgligt.. älskar hennes dagis o hon med.. hon har ju typ växt upp m de där barnen o fröknarna.. men jag tror d e svårast för mig.. känns så sorgligt som sagt.
fan tårarna bara rinner på kinderna här nu.. jag vill inte att hon ska sluta egentligen men d e ju tvunget för vi pallar inte o pendla såhär ju.. när jag kommer hem efter att ha hämtat henne har jag suttit o åkt i nära 2 timmar ju o amira är trött efter dagis o har åkt också så vi e ju inte på d bästa humöret nån av oss när vi kommer hem.
tycker d ska bli kul m nytt dagis men såååååååå sorgligt att hon ska sluta på sitt gamla.
förskolan heter arken o amiras nya avdelning heter grodan.. sött..