Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Ojoj... vad jag är dålig..
Kräkts hela natten!
*går yillbaks till soffan*
Ojoj... vad jag är dålig..
Kräkts hela natten!
*går yillbaks till soffan*
Kikar in som hastigast. Legat utslagen på soffan hela dag. Kom på att barnen inte fått någon lunch.. Stackard barn..
Men nu gör jag pommes o korv iaf.
Godis? *kräks* Fy fasen vad jag mår illa. Hela tiden!
Snart sängen.. Kramperna i magen fortsätter men illamåendet har avtagigt. Vilken pärs!
Vanna; Vilken fiiin kottman du har. Alldeles levande.
Om man skulle komma i säng? Somnar hela tiden. Håll en tumme att barnen klarar sig.
Halloj!
Har varit o klippt mig o färgat håret
Diana; Bild på halsbandet ligger i mitt galleri. Titt om du tycker det är bra, annars ändrar jag det.
Ikväll är det glöggfest med alla dagmammor och barn. Öronproppar ska inhandlas!
Diana; Så bra att du gillade det. Din unge rockar med BAJSCHHH!
Skakis gumman; Vi väntar nog gärna någon dag till innan träff. Jag känner mig ganska risig än och jag vet inte om smittan är över. Barnen har inte fått något än. Vill ju inte smitta er
Di; Stackars unge o få komplex ju Du får ju själv härmas till Mora Träsk o leka pirat ju så fattar han kanske att det är okej. Iaf inte lika pinigt om där är fler som gör som idioterna på tv liksom
Skakis; Fine då väntar vi tills i nästa vecka
Mårning...
En positiv tred börjar infinna sig i mitt hem. Sovande barn till kl 8! I like!
Idag blir det sjukgymnasten och julklappshandling. Barnen är hos dagmamman
Tant, min Tant
Idag har jag handlat nästan alla julklappar. *nice* Har några kvar bara...
Var ju hos sjukgymnasten innan. Tydligen har jag en disk som ligger fel och trycker och skapar en utbucktning i svanken. Ehh jaha liksom! Vad nu?
Grattis till kylen Linus, *typ*
Nu ska jag spela Mahjong.. *beroende*
FiaF; Jag är här Ibland har jag inte så mycket ork eller inte så möed att säga bara. Men försöker läsa ikapp då o då