• TantG

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Jag ska också vara med Ebbis och Gånzå.

Av Ylles alternativ till Brees nya jobb måste det vara skribent för Svenska Kyrkan. Lätt. Fast det kanske skulle passa Vanna bätte?`Hon som har höghalsade nattlinnen och allt. 

*våga vägra smileys*
  • TantG

Ebbis japp.  jo visst fan var det ett tag sedan...

*våga vägra smileys*
  • TantG

Min BVC är bra på så sätt att de förespråkar valfrihet.  Ingen predikan.  Min bvc-sköterska suger dock på andra punkter, tex kan hon INTE passa tider alls.

Jag planerar att gå tillbaka till jobbet i april och vissa lyfter på ögonbrynen. Men va fan ungarna har väl en pappa?  Vi har 45 dagar kvar på sjukpenningnivå med Luna (och ALLA lägsta nivå dagarna) så de räcker ju ett tag. *gött mos*

Jag tänker jobba april, maj och halva juni sedan vara ledig igen. Måste ju rasta av mig lite känner jag.

*våga vägra smileys*
  • TantG

Bowlaren kommer att dumpa Elias i säng och sedan dricka bira och spela WoW

*våga vägra smileys*
  • TantG

Fia... jag skyller på amningsförvirring!!  KAlle... KALLE... Fast jag måste erkänna att han ALLTID varit Elias för mig.

*våga vägra smileys*
  • TantG

Aros.  Prata med dem. Förklara att A inte gillar vagnen, att han vill gå.  Luna åker aldrig vagn på dagis. Hon har inte ens gosa på dagis. Hon var "lillan" på dagis länge och fick lära sig den hårda vägen att hänga med.

*våga vägra smileys*
  • TantG
    Ebbis skrev 2006-11-24 21:44:55 följande:
    Tror det Står upp när ha kissar, luktar bajs och är skitlat
    *SKRATTAR SÅ JAG DÖR*
    *våga vägra smileys*
  • TantG

Luna har sovit till 7 nästan hela veckan IDAG vaknar hon 5.30  SKITUNGE!

*häller upp kaffe till migsjälv ovh fia*

*våga vägra smileys*
  • TantG

Vanna Luna sover sällan (läs aldrig) länge.  Jag väcker henne senast 7 annars blir hela dagen helt urkukad.

*våga vägra smileys*
  • TantG

Jesslin... har du varit och hälsat på Afrodite?

*våga vägra smileys*
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!