Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
tant. vete tusan var det hette, låg på en bakgata. Nja, vi bara utanför. låg massa cafeer efter. Det var julpyntat och fint.
tant. vete tusan var det hette, låg på en bakgata. Nja, vi bara utanför. låg massa cafeer efter. Det var julpyntat och fint.
god eftermiddag. Tur jag gick in coh skickade på Sofia igår när vi skulle lägga oss. Lilla tjejn hade bajsat i sömnen. Hon vaknade inte ens när jag bytte på henne. annars bra batt och hostan väckte henne runt 8.
God morgon. Fått en tid till vc idag. Kl 14, så då hinner jag nog i bra tid att hämta Sofia också. För ryggen...den blir ju inte bättre. Jag tränar ju både vattengympa och sjukgymnastik redan. Får se om jag kn få en sjuksrivning i alla fall några bättre tabletter än ipren. fick några stakare ipren förra gången och de hjälpte inte. Hon trodde jag hade kvar av dem. Har ju varit tvungen att ta för att kunna sova...
Annars bra natt här. Sofia ville inte gå med pappa till dgais. kanske såg hon mina skor. Så jag slängde på mig kappan och gick med henne. Det gick bra och hon var inte ledsen när jag gick.
Nu ska vi ha situtation sthlm som tidning, de ska försöka nå utanför sthml tydligen så nu kan man prenumera på den.
Vad har hänt vanna?
Håller med övriga.
Har så ont att jag knappt kan stå, men blev bara sjukskriven veckan ut och testa ipren-alvedon... ska röntga höften imorgon, känns lagom kul.
ryggskott enligt henne. Bra att röra sig.eller menar du höften? Hon vill kolla så den inte är försliten. vore ju kul om man är 34.
man tycker ju det, men nej. Skulle ringa om tabletterna inte hjälper.- Det lär de ju inte göra...
Ylle. Jo, man blir ju det. och hon tycker jag ska röra på mig. Jättelätt...suck. Ska vattengympa imorgon i alla fall.
Hmmn jag hade fler ryggskott inann 30.
god morgon.
röntgen idag, känns lite läskig. ringde och sade att det börjat kännas likadant på andra, men skulle börja med första höften. Suck bara det inte är något, det är ju sådant 6-70åringar drabbas av.
Annars har vi sovit bra här inatt.