Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
lika bra o gå o sova nu..
ozzan din jäkel...
lika bra o gå o sova nu..
ozzan din jäkel...
jag e fortf nyfiken på VAD d var jag gjort idag o alla andra ggr också kanske som gör att hon inte vill vara vän m mig.. trots att jag frågade så svarade hon på andra saker men inte det..
hon kan sitta där o sura för sig själv inneboende hos sina föräldrar o syskon..
jävla FITTA.. igen...
godmorgon
nu har vi varit iväg med ett stort lass tvätt till tvättstugan.. skönt o få rena kläder..
äggen står på kokning så d e frukost dags här hemma strax.
skakis---> vad roligt att nova börjat sova längre då.. lagom tills bebisen kommer o håller dig vaken på natten
diana o iso---> tror inte hon läst i tråden.. hon vet för d första inte vad fl är för nåt och hon har ingen dator heller.
ställde in m läkaren igår kväll d skulle bli för sent.. vi ska ta d idag istället.
fan vad drygt d e o springa fram o tbx till tvättstugan som ligger i ett annat hus.. ca 100 meter härifrån..
ska dit snart igen... men skönt o få rena kläder iaf..
blir irreterad på min älskade dotter som alltid lyckas slå av datan precis när jag skrivit nåt viktigt o ska skicka iväg.. vips så dör hela burken.. hon gör d via nån knapp på tangentbordet också nån knapp som inte ens jag känner till men hon tydligen hittar iaf..
jaha.. dags igen för en vända till tvättstugan.
hohojaja..
kikar in efter en timmes sömn.. jag blev fan tröttare av det bara..
innan d var vi o handlade i centrum o hämtade tvätten i tvättstugan på hemvägen,
blir väl en sväng till lekparken...
mitt i skrivande stund kommer amira springandes men lingonsyltsburken.. vilket innebär att all sylt låg på golvet.. jag blev arg.. o när jag blir arg på henne så fjäskar hon nåt så otroligt för mig o klappar mig o kramar mig o så o då går d ju bara inte o vara arg längre..
gullungen min.
D e fullt upp varenda sekund verkligen...
hemma igen efter en tur till lekparken där vi lr amira gungat o cyklat o klättrat, nu har hon ätit mellis.. smörgåsrån o mandariner.
Ikväll får hon havregrynsgröt m äppelmos på.
Ikväll kommer läkarn hit också fast då har amira hunnit somna..
o inte känner jag mig ett dugg ledsen över att ha "förlorat" den där bitchen som vän heller.. jag har d mkt bättre utan henne o har d väldigt bra o mår väldigt bra i mitt liv.. jag har en ny lgh i ett bra område, världens underbaraste dotter och ett bra liv helt enkelt.. o så träffar jag ju den här killen..
hon e definitivt avundsjuk på mig för massa saker d märker jag då hon alltid ska försöka överglänsa mig m saker men d funkar inte jag blir inte avis på henne. Jag tycker jag har d mkt bättre än henne..
tro på fan att ungen ställer sig framför pottan o kissar.. på golvet..