• Ylle

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

vanna: efter vinnojan i ozzatråden förra veckan så borde du väl veta att det är ok att supa tills plusset kommer (och lite efter om man är säker på att det är mf).

aros: men shit, stackars agaton - vilken otur han haft sista tiden.

• Ylle

inatt drömde jag att jag hade en toalett i kylskåpet och var tvungen att flytta på lasagnen för att kissa.

sen tvättade jag mina linser med toalettrengöringsmedel. jag har inte linser.

vad skulle en psykolog säga om det här?

• Ylle

mama: är det inte värt att stå ut då..?

du har väl skyddade personuppgifter av en anledning?

• Ylle

jag sitter och ser fram emot pulksäsongen... är väl inspirerad av spöregnet eller nåt.

har ni hjälm på kidsen när ni åker pulka? vad för hjälm? funkar det med cykelhjälm?

i vår pulkbacke är det rätt många stora träd, så en kraschkruka på huvet kan nog lämpligt.

• Ylle

mama: varför tjorva till det. ta bara ditt efternamn vettja.

• Ylle

fjompan har varit på teater med dagis idag. hon hade gillat det, andra hade gråtit.

fast jag vet inte hur pedagogiskt det är med clowner som sticker varann i magen med svärd och bara skrattar.

• Ylle

wyrm: you bet on it!

fjompan står just nu i sitt bajshörn bakom soffan och knör på och äter pepperkaka. ser hemtrevligt ut.

• Ylle

jag har en knöl i läppen. beror det på att jag bet mig rätt ordentligt förra veckan eller är det den svåra och mytomspunna läppcancern som slagit till? eller kanske metastaser från magcancern?

fattar ni att jag LEVER med mig 24-7?

• Ylle

skakis: undrar samma sak och lider med dig...

tack gode gud att fjompan fick sista dosen i morse.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!