Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
titta.. amiras foto från dagis.. togs i maj.. hon ser ju lika ut men har fått mkt mkt längre hår nu.
titta.. amiras foto från dagis.. togs i maj.. hon ser ju lika ut men har fått mkt mkt längre hår nu.
jess- ja du finns irl också som tur är.. o amira tycker ju om sofia också... minns fortfarande att vi åt glass hos er när vi var där en gång.
bildgalleriet uppdaterat nu.. massa nya kort.. lr nygamla.. sen aug o framåt..
om ert barn har varit hos nån o lekt o ni är med o de river till ordentligt på det barnets rum.. hjälper ni till o städa lr om barnet är tillräckligt stort för o kunna städa typ 4 år, skulle ni säga åt ert barn o städa efter sig?? d gjorde då inte min s.k kompis.. vi satt i vardagsrummet o såg hur röran ökade då hennes dotter gick fram.. visst amira hällde ut en back klossar också. men mest var d hennes dotter..
o när jag sa att vad roligt o städa upp den där röran sen då.. då säger hon att gumman d kan du ju städa ikväll behöver du ju inte göra nu... visar INGET intresse av o hjälpa till o städa. jag kröp runt där på golvet o hon tittade på o sa e d inte bättre o städa sen.???
ang mat.. amira äter middag innan hon sover.. "that's it".. hon har ju kastat flaskan för länge sen.. prövade t.o.m m välling i vanlig mugg men hon verkar tycka d e äckligt m välling..
försvann alla nu?
påminner.. nya bilder i galleriet..
läkaren skulle komma hit.. men skulle komma sent.. sa att senare än 22 så sover jag.. då väcker jag dig sa han.. visst men vadå.. har han tänkt övernatt här.. d går inte.. amira kan ju bli vettskrämd om hon vaknar o nån ligger i min säng o en man också.. samtidigt vill jag ju sova med honom igen.. d e svårt d här.. ett dilemma..
har ju kommit hem till honom sent också.. men jag tänker att jag har ju barn nu.. d hade jag inte då o han har inte det så d e annorlunda.. ska jag ställa in allt o ta d en annan gån g ist kanske..
måste bara prova..
KLITTA
klitta
brukar man inte få ett x i hörnet när man skriver så..??