Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Ozzan: minns inte, men har det gått mer än en vecka längre än vad dem sa så tycker ag att du ska ringa. Inte första gången som provresultat hamnar vilse.
Ozzan: minns inte, men har det gått mer än en vecka längre än vad dem sa så tycker ag att du ska ringa. Inte första gången som provresultat hamnar vilse.
Just det Tant, kan starkt rekommendera Dr Brown som nappflaska! Den minskade Agatons magknip rejält! Helt fantastiskt mycket faktiskt. Väl värd pengarna.
Vågar mig på att skriva att Agaton är mycket bättre. Hostar lite och småsnuvig, men inte farligt mycket alls. Och ingen feber sen i lördags. Hoppas alla andra oktobertrådsbarn kryar på sig snabbt också.
Imorgon är dagis stängt, får se vad vi hittar på då. Ska städa en massa iallafall, kanske kan bli en trip in till stan också. Agaton gillar att åka buss så det kan nog vara en hit.
Ber om ursäkt för mitt skrik på Tant, men blev så till mig när jag mindes hur sambon hällde ut ersättning över halva köket mitt i natten samtidigt som en 5 månaders Agaton illskrek.
Godmorgon! Här hemma fick vi sovmorgon till 8.15. Najs! Agatons dagis är stängt idag pga utbildning, därför vi kunde ta sovmorgon.
Blärk! Hoppas verkligen att vi slipper vinterkräksjukan. Men med tanke på att A går på dagis så klarar vi oss säkert inte. Jag hatar att kräkas, men det värsta är att torka upp någon annans spyor... vilket jag lär få göra om A blir sjuk. Kan inte låta bli att spy själv då, oavsett om jag är sjuk eller inte. Vidrigt är det!!
Idag är det städ- och fixardag här hemma. Jobbigt men skönt samtidigt att få lite gort.
Inte en aning om vad Backyardigans är för något, men är nog glad över att ha missat det.
Diana: ok om jag skickar Agaton på kurs hos Valter? Han äter pyttelite nu igen. Typ 2 tuggor vid varje mål.
Fia: visst är det tråkigt? Vi får i honom lite till genom att avleda och locka, men inte är det mycket inte. Enda sättet att få i honom skulle vara att hålla i och tvångsmata, vilket jag absolut inte tänker göra. Men det är jobbigt då han är så smal (straxt under 11.5kg) och man vill att han ska lägga på sig lite.
Tror inte man får det nej, så anmäl hennes inlägg. Annars lär vi snart ha gästböckerna fulla av reklam.