Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
Nu har jag googlat på strupcancer. Har det dessutom i släkten. Jaha. Så då var det inte allergi.
Borde också skaffa mig en hobby.
Nu har jag googlat på strupcancer. Har det dessutom i släkten. Jaha. Så då var det inte allergi.
Borde också skaffa mig en hobby.
ylle- nja, förökning är ju liksom lite säsongsbetonat. Man kan inte göra det varje söndag.
Onani är så trist när man käkar Prozac.
Fina bilder på fina barn, Gonzo Ellabella är ju inget litet knytt längre.
Jag är tokförkyld och har inget att göra. Kottis begår släktsammankomst med snoriga men glada barn i släptåg.
Sent i säng ikväll också. Snuviga söner och olästa böcker. Nu ska jag hälla i mig tre liter tranbärsjuice för att stävja begynnande uvi.
Sedan sömn. Natti.
Godmorgon!
Vi är förkylda alla tre. Eller fyra. Men den fjärde ansåg sig nog kunna vila bort febern bättre på jobbet än hemma
Har just hämtat mig från ett grandiost sammanbrott över att det är svårt att blåsa upp en ballong som spruckit. Nu sover galningarna, snuvigt och snarkigt.
Lena Lena! Kan vi inte åka tillsammans? Typ idag? Kottmannen och Bokmannen fixar väl att ta hand om några ungar.
Å, jag behöver en parisresa!
Å, en hel gruppresa av baskrar och felbeställda njurar
Underbart ju!
Gonzo- vi hade det också så en period. Det var ett jävla brödraflöjtande och inget av det vi provade funkade särskilt bra i längden. Och så en dag var det borta bara.
Eh. Inte mycket till råd. Men i alla fall.
Tant- fina fjantar!
Jag är tom i huvudet. Snor och tomhet i vild kombination.