Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
LenaL; Har du väldigt lika barn eller mest bilder på Olle? Jag hittar inga vid namn Nils ju... Den lille söte nissen i soffan med vita knästrumpor, det är väl Nils va?
LenaL; Har du väldigt lika barn eller mest bilder på Olle? Jag hittar inga vid namn Nils ju... Den lille söte nissen i soffan med vita knästrumpor, det är väl Nils va?
Emil fullkomligt älskar film och TV. Så fort vi kommer innanför dörren från dagmamman så vill han hoppa upp i fåtöljen och titta på film... Eller "pej piiil" som han säger
Emil sover och jag behöver handla. Vill inte väcka honom men hoppas snart han vaknar...
Jo nu så!
Bajs vilka fula overaller
Tant o Miar; Lider med er. Det är hektiskt nu men det lugnar sig. Rutiner infinner sig och ni hinner andas *Tänker på er*
Wyrm; Klart du är saknad, mycket
Dina; Har du betalt för att var så klämkäck?
Linus; Vad är det du letar efter? Jag sålde TW förr. Jag kanske har i mina gömmor...
Ni som fått smycken, glada att ni gillar dom
Jag gillar att pussas ser jag
Linus; Jag har sån, spygrön, men mycket använd så tyvärr
Emil funderar över julklappar och kryssar i tidningar
Mama; Med hjälp av plus o kopiera/klistra in...
Ja, han har legat o kryssat i julklapps tidningar hela dagen. Han har set hur Isac gör och då måste ju han göra efter
Gonzo; Ingen feber idag och har ätit rätt bra. Blåsor inne o utanför munnen men verkar inte speciellt påverkad av det. Det var värre igår, mycket värre.