Inlägg från: Braxton |Visa alla inlägg
  • Braxton

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

Grattis Wyrm!

Ankan, hoppas du kryar på dig snabbt.. jobbigt det där.

Själv är jag nervös. Skrev ett långt brev till snickarn igår.
    Han har varken sagt bu eller bä än. Han ringde idag. Lät som vanligt:
    - Hej gu.... så kom han på sig själv. Gumman brukar han säga.

Jag satt på en pizzeria då med mina syrror och J, kunde inte prata då, så vi skulle höras senare.

Uppdateringar i kärleksnovellen dyker upp nästa gång det händer ngt. Hoppas nästa gång är någor positivt!

• Braxton

Äh.. orkar inte dra upp allt här Men det var typ att jag inte vet var jag har honom och såna saker. Att han förväntar sig att det inte håller vilket gör mig osäker och otrygg och sånt roligt.

• Braxton

Ylle, låter som att du har haft det bra

Börjar också fundera på om kottmannen finns på riktig.t Måste in i till vanna och kika. Om man kommer in. (läst Dianas inlägg här ovan)

J tog hela jävla 2 timmar på sig att soman idag! Men nu ligger han och snarkar här bakom mig. Äntligen!

Snickarn har inte hört av sig än.. Jag kasnke har sabbat allt nu då. Shit happens.

SKa läsa lite till.

• Braxton

"helvetehelvetehelvetehelvetehelvete helvetehelvetehelvete
    mitt pluskonto gick ut för 1,5 timme sen!

HÅLL UT, kottis-jag kommmer!!!!!

*galopperar efter visa-kortet* "

Undrar bara om Diana skrev ordet helvete skitsnabbt så där många gånger och lyckades stava rätt varje gång, eller om hon skrev det en gång och kopierade. Om du skrev det, då måste du vara en helsickes bra stavare, för ajg kan tänka mig att i din frustation att du skrev snabbt

• Braxton

J*vla skitgubbe hör inte av sig. Så jag är väl och förblir singel.

Ja ja. live goes on.

• Braxton

Fia, jag mejlade. Har så jäkla svårt att prata om såna saker.

Ja, vi får se. Han hör väl av sig senast när han behöver tvätta iaf. Jag har hans tvättnycklar

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!