• Hilti

Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

*Lite skryt her med* Min son går till jobbet varje dag. Japp, "mask går til jobbet, og mamma og pappa går til jobbet" Mask jobbar altså på dagis enligt ham selv

Allting har en ende, pölsa den har to
  • Hilti

Ozzan, ja det er en ny fas. En period var det "mass", nå er det mask. Samma forresten med byxa, som nå heter buska. Konstig at han ändrar hele tiden?

Mistänker dock at det er det helsvenske dagiset han går på. Tidigare har han haft norske dagmammor, så nå blir sonen svensk.

• Hilti

Det blir god natt her med. Känner meg mer död än levande.
    Prillemannen har lovat att gå up med Max i morgon, så jeg kan sova

• Hilti

¨God morgen,

Nystädad kåk og livet leker

Tant, ett klokt beslut og bra att du får hjälp. *Hälsa mamma*

Max har inte bananad seg i dag, undrar hva som er fel

• Hilti

Fy fan, jeg og Max har sovet i 2½ timme Tror dere det finns 2 surproppar i hemmet? Yes....

• Hilti

Aros, det var pulver som apoteket blandade (som Kåvepenin) det hette Spektramox eller noe i den stilen. Maken sa fel da han ringde från jouren, så pulver var altså fel. Smakade som konstig godis, men Max tyckte det var gott.

Tyker synd om dere, det er ett helsike å få ned den skiten både for barn og den som gir.

• Hilti

Forresten Aros, hva har dere fått for medicin?

• Hilti

Er det så at om noen skal överföra penger men ikke har samma bank så må man venta til neste bankdag? For at det inte funkar på helgen?

Sitter og venter på penger for alle mine tradera auktioner. Skal använda dom pengene till å köpa mer grejjor til Max

• Hilti

Jaja, da er det bare å vente. Hele köket er fullt i paket som jeg vill skicka...

• Hilti

Tant, jeg har fått hur mycket penger som helst for de grejene jeg har haft ute. Nå legger jeg ikke ut mer före folk har fått barnbidrag og lön denne månaden. Da går det undan ser du *Ett tips bare*

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!